Gå til innhold

Jeg tåler ikke livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne i et mareritt. Med jevne mellomrom sjekker jeg at mannen min puster. Jeg gruer meg så forferdelig til katten min blir borte. Jeg vet ikke om jeg overlever å miste noen. Men da trøster jeg meg med at skulle det skje, så kan jeg selv bli borte, for da klarer jeg ikke mer smerte. Har vært psyk i hele mitt liv. Da klarer jeg ikke mer.

Anonymous poster hash: 101a1...ac4

Skrevet

Jeg er inne i et mareritt. Med jevne mellomrom sjekker jeg at mannen min puster. Jeg gruer meg så forferdelig til katten min blir borte. Jeg vet ikke om jeg overlever å miste noen. Men da trøster jeg meg med at skulle det skje, så kan jeg selv bli borte, for da klarer jeg ikke mer smerte. Har vært psyk i hele mitt liv. Da klarer jeg ikke mer.

Jeg har avtale om brukerstyrt innleggelse. For å komme inn på mandag må jeg ringe tidligs morgen søndag. Men problemet er at mannen min ikke vil at jeg skal legges inn. Og da får jeg ikke sjekket om han puster når han sover. Det er i fem dager. Jeg har tanker om å ikke ville mer. Men skal ikke gjøre noe galt. Er så sliten.

Skrevet

Vet mannen din at du er redd han ikke vil puste?

Kanskje han vil være mer enig med deg angående innleggelse hvis han vet at du sliter så mye?

Skrevet

Vet mannen din at du er redd han ikke vil puste?

Kanskje han vil være mer enig med deg angående innleggelse hvis han vet at du sliter så mye?

Vet ikke om jeg tør si noe...redd han skal reagere negativt på bare 5 dagers innleggelse..

Skrevet

Vet ikke om jeg tør si noe...redd han skal reagere negativt på bare 5 dagers innleggelse..

Han gjør nok ikke det hvis du forteller hvorfor. Du burde egentlig si grunnen først, og etterpå nevne innleggelse

Skrevet

Han gjør nok ikke det hvis du forteller hvorfor. Du burde egentlig si grunnen først, og etterpå nevne innleggelse

Kanskje jrg

Skrevet

Den ble sendt for tidlig. Jeg kan jo prøve. Men jeg utsetter det stadig. Også innleggelse. Kanskje fordi at blir jeg lagt inn så kan jeg ikke passe på om alt er bra med han. Kanskje jeg får panikk når jeg er der.

Skrevet

Den ble sendt for tidlig. Jeg kan jo prøve. Men jeg utsetter det stadig. Også innleggelse. Kanskje fordi at blir jeg lagt inn så kan jeg ikke passe på om alt er bra med han. Kanskje jeg får panikk når jeg er der. Anonymous poster hash: 101a1...ac4

Har nå snakket med mannen, greit for han. Men legger jeg meg inn kan jeg ikke passe på og jeg får panikk. Samtidig som jeg må ringe nå hvis jeg skal få plass. Er så mye i tvil, og har mye angst. Paranoid.

Skrevet

Har nå snakket med mannen, greit for han. Men legger jeg meg inn kan jeg ikke passe på og jeg får panikk. Samtidig som jeg må ringe nå hvis jeg skal få plass. Er så mye i tvil, og har mye angst. Paranoid.

Prosjektet ditt med å passe på at mannen din puster om natten er tullete. Derfor bør du gjøre noe for å bryte dette mønsteret, og kanskje kan en kortvarig innleggelse være med på dette.

Skrevet

Prosjektet ditt med å passe på at mannen din puster om natten er tullete. Derfor bør du gjøre noe for å bryte dette mønsteret, og kanskje kan en kortvarig innleggelse være med på dette.

Jeg sliter med å bestemme meg. Føler det er så flaut at jeg skulle trenge innleggelse. Vet det er tullete, men det er alvorlig for meg. Jeg er veldig paranoid. Føler meg som en lost case.

Skrevet

Jeg sliter med å bestemme meg. Føler det er så flaut at jeg skulle trenge innleggelse. Vet det er tullete, men det er alvorlig for meg. Jeg er veldig paranoid. Føler meg som en lost case. Anonymous poster hash: 101a1...ac4

Der var opptatt. Alt er håpløst. Føler jeg går helt opp i limingen. Jeg belaster bare andre rundt meg. Er nervevrak nå og vet ikke hvordan komme gjennom dagen. Føler bare selvforakt.

Skrevet

Der var opptatt. Alt er håpløst. Føler jeg går helt opp i limingen. Jeg belaster bare andre rundt meg. Er nervevrak nå og vet ikke hvordan komme gjennom dagen. Føler bare selvforakt.

Var synd det var opptatt der da. Du får prøve å ta det med ro hjemme.

Skrevet

Ring igjen du :) det er ofte opptatt på telefonen på en travel avdeling.

Skrevet

Var de brukerstyrte plassene opptatt - eller var det opptatt på telefonen?

Skrevet

Vis plassen på brukerstyrt seng er opptatt så skal vel avdelingen ringe deg tilbake så fort den er ledig? Sånn fungerer det her jeg bor.Har selv måtte vente men ikke mer enn et par dager.Fikk du ikke tilbud om å bli ringt opp når det er ledig?

Og ikke bry deg om at mannen din ikke er enig med deg om når du skal legges inn, du har fått brukerstyrt plass for en grunn og det er at behandler mener det er til hjelp for deg.Ikke alltid pårørende forstå det.

Skrevet

Var synd det var opptatt der da. Du får prøve å ta det med ro hjemme.

Har dessverre ikke tid til det. Har masse jeg må gjøre her hjemme. Men det er tungt.

Skrevet

Var de brukerstyrte plassene opptatt - eller var det opptatt på telefonen?

Den brukerstyrte plassen var opptatt. Det er visst slik at en må ringe enten søndag morgen for å få plass på mandag, og torsdag morgen for å få plass fra fredag. Har altså muligheten to ganger i uka. Har utsatt å ringe veldig lenge. Ringte tidlig i dag, men plassen var allerede opptatt (det er første mann til mølla...).

Skrevet

Vis plassen på brukerstyrt seng er opptatt så skal vel avdelingen ringe deg tilbake så fort den er ledig? Sånn fungerer det her jeg bor.Har selv måtte vente men ikke mer enn et par dager.Fikk du ikke tilbud om å bli ringt opp når det er ledig?

Og ikke bry deg om at mannen din ikke er enig med deg om når du skal legges inn, du har fått brukerstyrt plass for en grunn og det er at behandler mener det er til hjelp for deg.Ikke alltid pårørende forstå det.

Det er sånn her at en må ringe opp igjen enten søndag eller torsdag som jeg forklarte til frosken. De ringer ikke opp igjen. En blir innlagt enten mandager eller fredager. Så jeg kan ringe på igjen torsdag. Men det er første mann til mølla, så det er ikke sikkert det er ledig da heller.

Høres ut som det er et mye bedre opplegg der du bor. Har snakket med mannen og han syntes det var ok at jeg blir lagt inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...