Gå til innhold

Leste nettopp en gammel tråd her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ble så trist..( hvor ofte bør du gå til psykolog) slik jeg blir oppfattet ... Ikke alt der stemte, jeg har virkelig blitt hørt på noe ..

Men; Er trist ellers og .. Og når jeg ikke vet om jeg engang klarer terapi ( psykolog ikke fornøyd med kontakten med meg ..:( slapper ikke av i terapirommet og får lyst til å flykte enda jeg tenker jeg trenger å væte der... og ikke kjenner jeg klarer livet.. Hva da?) Å mobilisere krefter på steingrunn ikke særlig motiverende , men jeg må glemme alt og tro ting skal gå bedre , slik har min overlevelse taktikk alltid vært . Og nå må jeg klare å være oppegående fam medlem sammen m haugevis av folk på en hytte , kjenner frykt ... Og vet jeg ikke vil strekke til . Strekker ikke til. Hvorfor vil jeg bare være alene for tiden, utvikle eremittiske trekk? Ingen dessuten tro på meg .. Og da slutter jeg å tro jeg og..

Anonymous poster hash: 7ef8c...496

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...