Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 ... Skulle ikke gi meg opp ( enda), men ( Det har gitt meg en indre trygghet å vite jeg har en psykolog som bryr seg, nå tror jeg vedk vil gi meg opp snart og blir satt ut av tristhet over dette. Skulle være redningen min- takler visst ikke å få hjelp heller.. Blir kanskje enda reddere av det , men har kjentes godt .. Og jeg trodde jeg kunne føle meg trygg litt, nå er jeg ikke trygg , blir nok sviktet 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 (endret) X Endret 15. februar 2015 av En namnlaus 0 Siter
AnonymousDoler Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Og når jeg leser her ser jeg at alle egentlig hater meg.. Hmm har du noen ekspempler på dette? Har ikke sett noe slikt Den eneste som noen hater er en annen person enn deg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 ... Skulle ikke gi meg opp ( enda), men ( Det har gitt meg en indre trygghet å vite jeg har en psykolog som bryr seg, nå tror jeg vedk vil gi meg opp snart og blir satt ut av tristhet over dette. Skulle være redningen min- takler visst ikke å få hjelp heller.. Blir kanskje enda reddere av det , men har kjentes godt .. Og jeg trodde jeg kunne føle meg trygg litt, nå er jeg ikke trygg , blir nok sviktet Psykologen svikter ikke, den har en jobb å gjøre. 0 Siter
frosken Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 ... Skulle ikke gi meg opp ( enda), men ( Det har gitt meg en indre trygghet å vite jeg har en psykolog som bryr seg, nå tror jeg vedk vil gi meg opp snart og blir satt ut av tristhet over dette. Skulle være redningen min- takler visst ikke å få hjelp heller.. Blir kanskje enda reddere av det , men har kjentes godt .. Og jeg trodde jeg kunne føle meg trygg litt, nå er jeg ikke trygg , blir nok sviktet Kanskje du trenger å snakke ordentlig med ham om hva slags tidsperspektiv han har på behandlingen. Hør om han kan si noe om hvor lenge du kan være trygg på at han ikke vil foreslå avslutning. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Kanskje du trenger å snakke ordentlig med ham om hva slags tidsperspektiv han har på behandlingen. Hør om han kan si noe om hvor lenge du kan være trygg på at han ikke vil foreslå avslutning. da vil jeg i samme minnefull si jeg er redd for å bli forlatt , det går ikke i " psykiatrien"- da kan de bruke det som symptom . Når jeg var der sist kjente jeg lite tristhet ( les tillot ikke meg selv å kjenne på den..). Psykolog spurte hva jeg ville med vedk .. Vet ikke selv , vet bare at jeg står på stedet hvil:( 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Psykologen svikter ikke, den har en jobb å gjøre.jo det har jeg opplevd og nå venter jeg på at det skal skje på nytt . Kanskje jeg er tilknytnings forstyrret .. ( min tanke ..) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 jo det har jeg opplevd og nå venter jeg på at det skal skje på nytt . Kanskje jeg er tilknytnings forstyrret .. ( min tanke ..) Jaja de kan jo plutselig finne ut at det ikke er vits mer, det gjorde jo min og overførte meg til andre. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Hmm har du noen ekspempler på dette? Har ikke sett noe slikt Den eneste som noen hater er en annen person enn deg en skikkelig versting tanke jeg slettet .. Men leser jeg mine gamle tråder her så ser jeg jo hva folk tenker når jeg har det som verst. Du tenker det er du som er hatet ?! Blir du ignorert når du er uhøflig ? 0 Siter
AnonymousDoler Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 (endret) en skikkelig versting tanke jeg slettet .. Men leser jeg mine gamle tråder her så ser jeg jo hva folk tenker når jeg har det som verst. Du tenker det er du som er hatet ?! Blir du ignorert når du er uhøflig ? Ja jeg så ikke at du hadde slettet det du skrev da ville jeg fjernet det fra mitt sitat også, men men Nei var ikke meg heller jeg tenkte på edit: folk tenker vel at du er syk når du virker syk, tror ingen tenker noe værre enn det om deg, men det er nå min oppfattning, jeg har tatt feil før og kan sikkert ta feil igjenn Endret 15. februar 2015 av AnonymousDoler 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Ja jeg så ikke at du hadde slettet det du skrev da ville jeg fjernet det fra mitt sitat også, men men Nei var ikke meg heller jeg tenkte på edit: folk tenker vel at du er syk når du virker syk, tror ingen tenker noe værre enn det om deg, men det er nå min oppfattning, jeg har tatt feil før og kan sikkert ta feil igjennjeg er nesten blitt halshugd her i blant og alle var enige. Burde ikke traktere dette forumet , men min historikk her bekrefter mine verste scenarier 0 Siter
AnonymousDoler Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 jeg er nesten blitt halshugd her i blant og alle var enige. Burde ikke traktere dette forumet , men min historikk her bekrefter mine verste scenarier Okei, nei det har ikke jeg sett noe til, var litt derfor jeg spurte etter eksempler. Mistenker at du oppfatter ting litt værre enn det avsenderne mener å si til deg 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Kanskje mistenksom , men noen tråder sier slemme ting til meg , veldig slemme ting 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Kanskje mistenksom , men noen tråder sier slemme ting til meg , veldig slemme ting Jeg forstår godt at noen av trådene har vært veldig tøffe for deg. Det blir veldig massiv fokus på utilstrekkelighetene dine i lang tid. Noen tar veldig hardt i for å riste frem en endring. Når mange gjør det på en gang blir det bortimot umenneskelig. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg forstår godt at noen av trådene har vært veldig tøffe for deg. Det blir veldig massiv fokus på utilstrekkelighetene dine i lang tid. Noen tar veldig hardt i for å riste frem en endring. Når mange gjør det på en gang blir det bortimot umenneskelig.jeg har selv bedt om det , og står således ansvarlig .. Men tøft å lese hvordan noen tolket meg når jeg var i krise .. Likevel , har sikkert haugevis av personlige problemer.. Kanskje er jet redd folk og redd de skal fordømme meg og svikte meg og lemleste meg mentalt .... Da blir vel " tolkningene" ( som jeg tror det heter) deretter ... Kunne ønske noen sa noe annet enn hva kan vi gjøre for deg, jeg vet ikke hva som kan gjøres . Kanskje er jeg et slikt håpløst tilfelle , konstruert for å ikke passe inn , lite resilent ... Svært sensitiv og nå gråter jeg av hva jeg selv skriver .. Akk for er hel jeg er... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Hva har skjedd Namnlaus? For et par dager siden skulle du søke jobb og nå er du helt på felgen. Anonymous poster hash: 10860...609 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Om jeg tror jeg blir sviktet så kommer jeg til å bli det. Og jeg har angst - angst for noe jeg må(men tenker mest på sviket og at jeg ikke tåler det. Kommer til å svikte meg selv og mine luftslott forestillinger om et bedre liv og hva skal jeg med jobb, vil jo helst bare være alene og tillate meg å kjenne min indre smerte uten at noen flår meg. Endret 15. februar 2015 av En namnlaus 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 jeg er nesten blitt halshugd her i blant og alle var enige. Burde ikke traktere dette forumet , men min historikk her bekrefter mine verste scenarier Nå sitter du å hiver bensin på angst og paranoia-bålet. Logg av, gå deg en tur ut. Måten du herjer med deg selv på akkurat nå er ikke bra for deg. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Nå sitter du å hiver bensin på angst og paranoia-bålet. Logg av, gå deg en tur ut. Måten du herjer med deg selv på akkurat nå er ikke bra for deg.vet ikke om fotfeste holder, kjenner meg i ubalanse . Redd for fremtiden ... Tror ikke det hjelper m tur , tenker fælt da og .. Kanskje litt søvn ... Var oppe mange timer i natt og drev m håndarbeid uten å tenke ... Men fortvilelse ligger latent og vondt å forholde seg til andre som bebreider min evige utilstrekkelig . Jeg burde visst blitt som før sier barna , det har jeg ikke kraft til og vil rømme fra alt 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 vet ikke om fotfeste holder, kjenner meg i ubalanse . Redd for fremtiden ... Tror ikke det hjelper m tur , tenker fælt da og .. Kanskje litt søvn ... Var oppe mange timer i natt og drev m håndarbeid uten å tenke ... Men fortvilelse ligger latent og vondt å forholde seg til andre som bebreider min evige utilstrekkelig . Jeg burde visst blitt som før sier barna , det har jeg ikke kraft til og vil rømme fra alt Jeg ser at du har det vondt i dag, men det gir deg ikke noe nyttig å nøre opp under bekymringer og tristhet slik du gjør nå. Hvorfor sitter du oppe med håndarbeid på nettene? Er det fordi du ikke får sove? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.