stjernestøv Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 vet ikke om fotfeste holder, kjenner meg i ubalanse . Redd for fremtiden ... Tror ikke det hjelper m tur , tenker fælt da og .. Kanskje litt søvn ... Var oppe mange timer i natt og drev m håndarbeid uten å tenke ... Men fortvilelse ligger latent og vondt å forholde seg til andre som bebreider min evige utilstrekkelig . Jeg burde visst blitt som før sier barna , det har jeg ikke kraft til og vil rømme fra alt Uten søvn blir det bare enda verre, prøv å sov litt du. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Om jeg tror jeg blir sviktet så kommer jeg til å bli det. Og jeg har angst - angst for noe jeg må(men tenker mest på sviket og at jeg ikke tåler det. Kommer til å svikte meg selv og mine luftslott forestillinger om et bedre liv og hva skal jeg med jobb, vil jo helst bare være alene og tillate meg å kjenne min indre smerte uten at noen flår meg. Kan du ikke konsentrere deg om å være en god mor for barna, og legge bort disse grandiose planene, inntil du er mer stabil?Anonymous poster hash: 555a1...07c 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg ser at du har det vondt i dag, men det gir deg ikke noe nyttig å nøre opp under bekymringer og tristhet slik du gjør nå. Hvorfor sitter du oppe med håndarbeid på nettene? Er det fordi du ikke får sove?bråvåkner etter noen timer .. Da står jeg opp og prøver å gjøre noe.. Men orket ikke tenke i natt, derfor håndarbeid . 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Kan du ikke konsentrere deg om å være en god mor for barna, og legge bort disse grandiose planene, inntil du er mer stabil?Anonymous poster hash: 555a1...07c barna er viktigst , men kjenner jeg går helt på tomgang ..ja gir kanskje planer på båten , kan gi f og ettersende papirer så blir min søknad ugyldig Endret 15. februar 2015 av En namnlaus 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Uten søvn blir det bare enda verre, prøv å sov litt du.ja skal prøve , huset er tomt så kanskje jeg klarer 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 bråvåkner etter noen timer .. Da står jeg opp og prøver å gjøre noe.. Men orket ikke tenke i natt, derfor håndarbeid . Da synes jeg du skal holde deg opptatt med noe enten inne eller ute frem til i kveld og så forsøke å legge deg noe tidligere fremfor å sove nå. Tvihold på døgnrytmen din, det er medisin i den og. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Da synes jeg du skal holde deg opptatt med noe enten inne eller ute frem til i kveld og så forsøke å legge deg noe tidligere fremfor å sove nå. Tvihold på døgnrytmen din, det er medisin i den og.nei ! Godt å være menneske om natten , må ha noe å leve for 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 nei ! Godt å være menneske om natten , må ha noe å leve for Det er kanskje en ide som xbellax skriver med å vente å sove til natten, ikke bra å snu døgnrytmen helt. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Det er kanskje en ide som xbellax skriver med å vente å sove til natten, ikke bra å snu døgnrytmen helt. har behov for å være alene , sover lett og kan ikke bestemme meg for når det skal skje 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 har behov for å være alene , sover lett og kan ikke bestemme meg for når det skal skje Bare du får sove til natten så. Godt du er alene nå da, må være fælt å slite som du gjør nå. Får vondt av deg. 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 har behov for å være alene , sover lett og kan ikke bestemme meg for når det skal skje Jeg skjønn er ikke helt hva det er du driver å surrer med i dag. Du kan langt på vei bestemme når du skal sove, dersom du heller ønsker å droppe ut av hverdagsliv, familieliv osv, ved å ha arbeidsøkter på nettene står du selvsagt fritt til det men da kan du heller ikke forvente noe annet enn slik formen er i dag. 0 Siter
gråstein Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 (endret) nei ! Godt å være menneske om natten , må ha noe å leve forEnig. Natten er den beste tiden på døgnet. Endret 15. februar 2015 av gråstein 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg skjønn er ikke helt hva det er du driver å surrer med i dag. Du kan langt på vei bestemme når du skal sove, dersom du heller ønsker å droppe ut av hverdagsliv, familieliv osv, ved å ha arbeidsøkter på nettene står du selvsagt fritt til det men da kan du heller ikke forvente noe annet enn slik formen er i dag.forsøker å redde meg selv , men stanger og stanger . Burde vært glad. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Enig. Natten er den beste tiden på døgnet.stillheten gjør meg produktiv og gir litt indre ro.. Men i blant blir alt bare skummelt om natta.. 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 forsøker å redde meg selv , men stanger og stanger . Burde vært glad. Jeg ser ikke noe tegn til at du forsøker å redde deg selv akkurat nå. Nå ser jeg kun kaos og mindre vettuge handlinger. Det er tungt akurat nå, men du står han av. Trekk pusten, du kommer deg gjennom dette. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg ser ikke noe tegn til at du forsøker å redde deg selv akkurat nå. Nå ser jeg kun kaos og mindre vettuge handlinger. Det er tungt akurat nå, men du står han av. Trekk pusten, du kommer deg gjennom dette.kjenner gi opp tankene har tatt over , men prøver å lete etter fornuft . Trenger hvile og henger ikke med 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg ser ikke noe tegn til at du forsøker å redde deg selv akkurat nå. Nå ser jeg kun kaos og mindre vettuge handlinger. Det er tungt akurat nå, men du står han av. Trekk pusten, du kommer deg gjennom dette.tror ikke det jeg kjenner meg så forferdelig sint og hyler 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 tror ikke det jeg kjenner meg så forferdelig sint og hyler Et lignende innlegg skrev du sist søndag da du heller ikke hadde sovet men sittet opp med håndarbeide hele natten. Dagen etter var tonen en helt annen, da omtrent svevde du. Du trenger åpenbart å sove om natten og ikke drive med håndarbeid. Anonymous poster hash: 69dd1...9ac 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 tror ikke det jeg kjenner meg så forferdelig sint og hyler Er du sint og hyler? 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Er du sint og hyler?ja og nå liggerjeg kvalm av selvforakt tilbake ..,/ snart fortjener jeg kanskje ikke livet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.