Gå til innhold

Tror jeg snart blir stemplet som håpløs

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om fotfeste holder, kjenner meg i ubalanse . Redd for fremtiden ... Tror ikke det hjelper m tur , tenker fælt da og .. Kanskje litt søvn ... Var oppe mange timer i natt og drev m håndarbeid uten å tenke ... Men fortvilelse ligger latent og vondt å forholde seg til andre som bebreider min evige utilstrekkelig . Jeg burde visst blitt som før sier barna , det har jeg ikke kraft til og vil rømme fra alt

Uten søvn blir det bare enda verre, prøv å sov litt du.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

7

• XbellaX

5

• AnonymBruker

3

• AnonymousDoler

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Om jeg tror jeg blir sviktet så kommer jeg til å bli det. Og jeg har angst - angst for noe jeg må:((men tenker mest på sviket og at jeg ikke tåler det. Kommer til å svikte meg selv og mine luftslott forestillinger om et bedre liv og :( hva skal jeg med jobb, vil jo helst bare være alene og tillate meg å kjenne min indre smerte uten at noen flår meg.

Kan du ikke konsentrere deg om å være en god mor for barna, og legge bort disse grandiose planene, inntil du er mer stabil?

Anonymous poster hash: 555a1...07c

Skrevet

Jeg ser at du har det vondt i dag, men det gir deg ikke noe nyttig å nøre opp under bekymringer og tristhet slik du gjør nå.

Hvorfor sitter du oppe med håndarbeid på nettene? Er det fordi du ikke får sove?

bråvåkner etter noen timer .. Da står jeg opp og prøver å gjøre noe.. Men orket ikke tenke i natt, derfor håndarbeid .
Skrevet (endret)

Kan du ikke konsentrere deg om å være en god mor for barna, og legge bort disse grandiose planene, inntil du er mer stabil?

Anonymous poster hash: 555a1...07c

barna er viktigst , men kjenner jeg går helt på tomgang ..ja gir kanskje planer på båten , kan gi f og ettersende papirer så blir min søknad ugyldig Endret av En namnlaus
Skrevet

Uten søvn blir det bare enda verre, prøv å sov litt du.

ja skal prøve , huset er tomt så kanskje jeg klarer
Skrevet

bråvåkner etter noen timer .. Da står jeg opp og prøver å gjøre noe.. Men orket ikke tenke i natt, derfor håndarbeid .

Da synes jeg du skal holde deg opptatt med noe enten inne eller ute frem til i kveld og så forsøke å legge deg noe tidligere fremfor å sove nå. Tvihold på døgnrytmen din, det er medisin i den og.

Skrevet

Da synes jeg du skal holde deg opptatt med noe enten inne eller ute frem til i kveld og så forsøke å legge deg noe tidligere fremfor å sove nå. Tvihold på døgnrytmen din, det er medisin i den og.

nei !

Godt å være menneske om natten , må ha noe å leve for

Skrevet

nei !

Det er kanskje en ide som xbellax skriver med å vente å sove til natten, ikke bra å snu døgnrytmen helt.

Skrevet

Det er kanskje en ide som xbellax skriver med å vente å sove til natten, ikke bra å snu døgnrytmen helt.

har behov for å være alene , sover lett og kan ikke bestemme meg for når det skal skje
Skrevet

har behov for å være alene , sover lett og kan ikke bestemme meg for når det skal skje

Bare du får sove til natten så. Godt du er alene nå da, må være fælt å slite som du gjør nå. Får vondt av deg.

Skrevet

Jeg skjønn er ikke helt hva det er du driver å surrer med i dag. Du kan langt på vei bestemme når du skal sove, dersom du heller ønsker å droppe ut av hverdagsliv, familieliv osv, ved å ha arbeidsøkter på nettene står du selvsagt fritt til det men da kan du heller ikke forvente noe annet enn slik formen er i dag.

Skrevet (endret)

nei !

Enig. Natten er den beste tiden på døgnet. Endret av gråstein
Skrevet

Jeg skjønn er ikke helt hva det er du driver å surrer med i dag. Du kan langt på vei bestemme når du skal sove, dersom du heller ønsker å droppe ut av hverdagsliv, familieliv osv, ved å ha arbeidsøkter på nettene står du selvsagt fritt til det men da kan du heller ikke forvente noe annet enn slik formen er i dag.

forsøker å redde meg selv , men stanger og stanger . Burde vært glad.
Skrevet

Enig. Natten er den beste tiden på døgnet.

stillheten gjør meg produktiv og gir litt indre ro.. Men i blant blir alt bare skummelt om natta..
Skrevet

forsøker å redde meg selv , men stanger og stanger . Burde vært glad.

Jeg ser ikke noe tegn til at du forsøker å redde deg selv akkurat nå. Nå ser jeg kun kaos og mindre vettuge handlinger. Det er tungt akurat nå, men du står han av. Trekk pusten, du kommer deg gjennom dette.

Skrevet

Jeg ser ikke noe tegn til at du forsøker å redde deg selv akkurat nå. Nå ser jeg kun kaos og mindre vettuge handlinger. Det er tungt akurat nå, men du står han av. Trekk pusten, du kommer deg gjennom dette.

kjenner gi opp tankene har tatt over , men prøver å lete etter fornuft . Trenger hvile og henger ikke med
Skrevet

tror ikke det jeg kjenner meg så forferdelig sint og hyler
Skrevet

Et lignende innlegg skrev du sist søndag da du heller ikke hadde sovet men sittet opp med håndarbeide hele natten.

Dagen etter var tonen en helt annen, da omtrent svevde du.

Du trenger åpenbart å sove om natten og ikke drive med håndarbeid.

Anonymous poster hash: 69dd1...9ac

Skrevet

Er du sint og hyler?

Skrevet

Er du sint og hyler?

ja og nå liggerjeg kvalm av selvforakt tilbake ..,/ snart fortjener jeg kanskje ikke livet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...