FjellOgDalar Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg leste akkurat en annen tråd her hvor en som ønsker å trappe ned nevner noe om at Ribotril er på vei ut. Link:http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/403752-nedtrapping-av-b-preparater/ Er dette tilfelle? Er avhengig av dette medikamentet mot epilepsi (3mg om dagen, som jeg har stått stabilt på i ti år). Og believe me, det var ikke nevrologen førstevalg og han vet hva han driver med (tidligere jobbet på Statens Senter). Så om dette ev. fases ut, hva gjør man da - når man faktisk må ha det av rent medisinske årsaker? Liker ikke at jeg trenger det, men det gjør jeg faktisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Rivotril er ikke på vei ut. Det er nok feillest. Rivotril har flere ønskværdige egenskaper som andre benzoer ikke har, for eksempel når det gjelder søvngjengeri, og angst. Anonymous poster hash: 497c8...e78 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.