Gå til innhold

Når min mann skal trøste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg avversjon og tenker han bare vil noe spesifikt med meg. Er jeg ikke fæl. Ordene hans er fattige , og det ender mest med ... Men blir ikke gladere av det . Lurer på hvorfor jeg kjenner meg så redd for kroppen min når jeg er i behandling . Ingen har voldtatt meg. Jeg er vel ikke gal ????

Anonymous poster hash: 172b7...0bd

Gjest Gargamel
Skrevet

Meldingen her er litt kryptisk så det er mulig jeg missforstår, men jeg synes kanskje han burde skille mellom trøst og sex sånn at du slipper å tvile på motivasjonen hans.

Skrevet

Mine grenser blir alltid lyttet til, får alltid lov før vi.. Kjenner bare jeg ikke tåler å se andre også som kan tro de ikke er elsket .. Jeg sier derfor ofte ja.. Når jeg kanskje mener nei .. Mitt problem :( og nå var jeg rødmende ærlig , samme det. Gir f i alt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...