AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Kjenner jeg avversjon og tenker han bare vil noe spesifikt med meg. Er jeg ikke fæl. Ordene hans er fattige , og det ender mest med ... Men blir ikke gladere av det . Lurer på hvorfor jeg kjenner meg så redd for kroppen min når jeg er i behandling . Ingen har voldtatt meg. Jeg er vel ikke gal ????Anonymous poster hash: 172b7...0bd 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Meldingen her er litt kryptisk så det er mulig jeg missforstår, men jeg synes kanskje han burde skille mellom trøst og sex sånn at du slipper å tvile på motivasjonen hans. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Mine grenser blir alltid lyttet til, får alltid lov før vi.. Kjenner bare jeg ikke tåler å se andre også som kan tro de ikke er elsket .. Jeg sier derfor ofte ja.. Når jeg kanskje mener nei .. Mitt problem og nå var jeg rødmende ærlig , samme det. Gir f i alt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.