Gå til innhold

Får tanker om den endelige løsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må grave meg ned i tide . Må avlede mer selv på dette , men kjenner meg destruert og at jeg ikke kommer fremover . Kaffe smakte vondt i dag

Anonymous poster hash: b8f49...ac7

Skrevet

Jeg må grave meg ned i tide . Må avlede mer selv på dette , men kjenner meg destruert og at jeg ikke kommer fremover . Kaffe smakte vondt i dag

Anonymous poster hash: b8f49...ac7

Hva er vitsen med å skrive dette?

Skrevet

Hva er vitsen med å skrive dette?

det er slemt å skrive fordi jeg kan gjøre andre bekymret . Men er bekymret selv og , vet likevel det er ukorrekt å kringkaste her. Beklager
Skrevet

det er slemt å skrive fordi jeg kan gjøre andre bekymret . Men er bekymret selv og , vet likevel det er ukorrekt å kringkaste her. Beklager

Jeg skjønner at du er bekymret og det er helt ok å snakke om det ved å forklare at du er redd, slik du gjør nå. Jeg tror ikke dette er dagen til de dype funderingene vedrørende livet, slikt skal du ta når du er i balanse, ikke midt i stormen. I dag gjelder det å holde ut, puste, -og holde ut. 

Skrevet

Jeg skjønner at du er bekymret og det er helt ok å snakke om det ved å forklare at du er redd, slik du gjør nå. Jeg tror ikke dette er dagen til de dype funderingene vedrørende livet, slikt skal du ta når du er i balanse, ikke midt i stormen. I dag gjelder det å holde ut, puste, -og holde ut.

gråter i dag. Gjør det alltid i dagene etter terapi ( nesten). Nå kjenner jeg et massivt svik puste meg i nakken og jeg sol trengte indre ro. Skal er sted hvor noen m letthet definerer meg , snakker på vegne av meg og underkjenner min lidelse. Jeg må holde ut ig være grei , men kjenner meg i fistel . Og barna, kan utlevere meg rett fra hjerteroten til andre , jeg er selv en sviker
Skrevet

Det høres kanskje "lettvindt" ut, men kan du ikke ta frem hekletøyket og gi deg selv en liten pause... Fokuser på noe annet, så kanskje du blir roligere til sinns og får en tankepause.

Skrevet

gråter i dag. Gjør det alltid i dagene etter terapi ( nesten). Nå kjenner jeg et massivt svik puste meg i nakken og jeg sol trengte indre ro. Skal er sted hvor noen m letthet definerer meg , snakker på vegne av meg og underkjenner min lidelse. Jeg må holde ut ig være grei , men kjenner meg i fistel . Og barna, kan utlevere meg rett fra hjerteroten til andre , jeg er selv en sviker

Jeg vet du pleier å ha det vondt etter timen, men keep in mind - det snur. Det gjelder bare å holde ut de første dagene, selv om smerten herjer. Jeg synes DoleMari ga et fint råd, frem med hekletøyet eller noe annet som kan få tankene bort fra råhetene akkurat nå. Det gjør deg ingenting nyttig å dvele ved angst og fremtid i dag.

Skrevet (endret)

Jeg vet du pleier å ha det vondt etter timen, men keep in mind - det snur. Det gjelder bare å holde ut de første dagene, selv om smerten herjer. Jeg synes DoleMari ga et fint råd, frem med hekletøyet eller noe annet som kan få tankene bort fra råhetene akkurat nå. Det gjør deg ingenting nyttig å dvele ved angst og fremtid i dag.

og nå sa jeg unnskyld til alle jeg sikkert sårer - mitt dårlige humør. Min mor sa jeg håper det bare er humør :(( Endret av En namnlaus
Skrevet

og nå sa jeg unnskyld til alle jeg sikkert sårer - mitt dårlige humør. Min mor sa jeg håper det bare er humør :((

Hvordan er din mor å snakke med? Hva om du forteller henne hvor vondt du har det?

Skrevet

Hvordan er din mor å snakke med? Hva om du forteller henne hvor vondt du har det?

da sier hun jeg overdriver , tuller og at jeg må gjøre det jeg skal . Redd hun skal snakke på vegne av meg i tida fremover . Hun begynte å gråte da jeg sa det. Jeg sa nå unnskyld og sa at mange kanskje blir litt sint på mødrene sine av å gå i terapi, hun har gjort sitt beste. Jeg er utakknemlig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...