Gå til innhold

Kast meg ut herfra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke jeg tåler å være her .

Da er det jo bare å la være å gå inn her.

Skrevet

Da er det jo bare å la være å gå inn her.

dessverre avhengig - svært avhengig
Skrevet

Det er jeg og...men de kan ikke bare slette deg heller, det må du gjøre selv.

Skrevet

Må kanskje kaste tlf og nett

Mulig det er det som må til...

Skrevet

Mulig det er det som må til...

har ingen karakterstyrke igjen , sa blir alt likegyldig
Skrevet

har ingen karakterstyrke igjen , sa blir alt likegyldig

Uff ikke godt.

AnonymousDoler
Skrevet

Ut ifra hvordan mange folk oppfører seg her (nå snakker jeg ikke om deg) så tror jeg det er veldig vanskelig å bli kastet ut herifra. Om det er bra eller dumt vet jeg ikke

Skrevet

Jeg ble det og skulle konsentrere m om R L , men får alltid værd her nå.. Har jo kjent hjelp herfra , men nå angrepet av mistro tror jeg

Skrevet

Jeg tror ikke jeg tåler å være her .

Du kan be webbis blokkere IP'en din.

Skrevet

Jeg har det nok dessverre også slik. Dol er vel et slags sosiale media og en del blir avhengig av det. I tillegg er det et sted vi har fått ut mye av det vonde som er inni oss, og fått respons. Det er nok også avhengighetsskapende. Det er jo også mange som blir avhengig av behandleren sin. Jeg har som deg hatt ønske om å bli kastet ut. Samtidig så har dol gitt meg mye, så jeg vil ikke det heller. Men jeg ønsker å begrense bruken, og irriterer meg over at jeg ikke klarer det heller.

Jeg har ingen råd å gi deg. Men jeg skulle ønske vi kunne klare å bruke dol fornuftig. At det ikke er utkastelse som er det eneste som skal til. For det er mye nyttig vi kan hente ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...