stjernestøv Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg tror ikke jeg tåler å være her . Da er det jo bare å la være å gå inn her. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Da er det jo bare å la være å gå inn her.dessverre avhengig - svært avhengig 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 dessverre avhengig - svært avhengig Det er jeg og...men de kan ikke bare slette deg heller, det må du gjøre selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Må kanskje kaste tlf og nett Mulig det er det som må til... 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Mulig det er det som må til...har ingen karakterstyrke igjen , sa blir alt likegyldig 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 har ingen karakterstyrke igjen , sa blir alt likegyldig Uff ikke godt. 0 Siter
AnonymousDoler Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Ut ifra hvordan mange folk oppfører seg her (nå snakker jeg ikke om deg) så tror jeg det er veldig vanskelig å bli kastet ut herifra. Om det er bra eller dumt vet jeg ikke 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg ble det og skulle konsentrere m om R L , men får alltid værd her nå.. Har jo kjent hjelp herfra , men nå angrepet av mistro tror jeg 0 Siter
gråstein Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg tror ikke jeg tåler å være her . Du kan be webbis blokkere IP'en din. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 dessverre avhengig - svært avhengigJeg har det nok dessverre også slik. Dol er vel et slags sosiale media og en del blir avhengig av det. I tillegg er det et sted vi har fått ut mye av det vonde som er inni oss, og fått respons. Det er nok også avhengighetsskapende. Det er jo også mange som blir avhengig av behandleren sin. Jeg har som deg hatt ønske om å bli kastet ut. Samtidig så har dol gitt meg mye, så jeg vil ikke det heller. Men jeg ønsker å begrense bruken, og irriterer meg over at jeg ikke klarer det heller.Jeg har ingen råd å gi deg. Men jeg skulle ønske vi kunne klare å bruke dol fornuftig. At det ikke er utkastelse som er det eneste som skal til. For det er mye nyttig vi kan hente ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.