Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen ambisjoner. Ingenting jeg ønsker å bli eller jobbe for. Det virker som alle har store mål de jobber mot, jeg hadde vært fornøyd med en koie på fjellet. Har ikke ønske om å ha mange ting, karriere eller familie. For meg er det helt greit å ikke ha noen ambisjoner, men det virker ikke som det er sosialt akseptert.

Hvilke ambisjoner har dere?

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Trine

23

• Caylee

17

• Toga

14

• gråstein

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ingen ambisjoner. Ingenting jeg ønsker å bli eller jobbe for. Det virker som alle har store mål de jobber mot, jeg hadde vært fornøyd med en koie på fjellet. Har ikke ønske om å ha mange ting, karriere eller familie. For meg er det helt greit å ikke ha noen ambisjoner, men det virker ikke som det er sosialt akseptert.

Ingen. Har aldri hatt ambisjoner om noe som helst.

Skrevet

Føler dere at andre syns det er merkelig at dere ikke har ambisjoner?

Skrevet

Føler dere at andre syns det er merkelig at dere ikke har ambisjoner?

Aner ikke. Jeg har ikke kontakt med andre.

AnonymousDoler
Skrevet

eh fastlegen min trodde at det var depresjon da, så antar at han mener at det ikke er normalt med mindre man er deprimert, men aner ikke spurte ikke synes han bare snakker svada tull uansett

Skrevet

eh fastlegen min trodde at det var depresjon da, så antar at han mener at det ikke er normalt med mindre man er deprimert, men aner ikke spurte ikke synes han bare snakker svada tull uansett

Betyr det at han tror du alltid har vært deprimert?

Skrevet

Kanskje jeg bare tenker på det fordi søsteren min er full av ambisjoner og veldig målrettet, også er det ei jeg kjenner som ville gjøre det slutt med kjæresten fordi han ikke hadde store nok ambisjoner.

Jeg har aldri hatt noen ambisjoner, men jeg har jo ikke vært deprimert hele livet for det. Depresjonene kommer og går, men ambisjonene har aldri kommet.

Skrevet

Depresjonene kommer og går, men ambisjonene har aldri kommet.

Har det akkurat på samme måte.

Skrevet

Ingen. Har barn og samboer da, det holder for meg.

AnonymousDoler
Skrevet

Jeg har sånn kronisk versjon av depresjonen da, så den kommer og går egentlig ikke for meg, men hvem vet

Skrevet

Har det akkurat på samme måte.

Da er det ihvertfall ikke bare deprimerte som ikke har ambisjoner.

Jeg tror folk blir mer og mer opptatt av at alt skal være så stort og flott. Jeg blir bare stressa av stort og flott.

Skrevet

Ingen. Har barn og samboer da, det holder for meg.

Ja, det høres mer enn nok ut ;)

Skrevet

Jeg har sånn kronisk versjon av depresjonen da, så den kommer og går egentlig ikke for meg, men hvem vet

Nei, da er det kanskje forklaringen. Men jeg mener å huske at jeg har hatt perioder hvor jeg ikke har hatt depresjoner. Ambisjonene kommer ikke akkurat løpende fordet :P

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg har ikke veldig soleklare ambisjoner for tiden, annet enn "business as

as usal". Ser ikke for meg at jeg vil nå like høyt eller høyere enn før. Synes selv dette er litt problematisk i forhold til jobben. Pussig nok beskrev andre meg som "alltid engasjert " på et slags teambuilder opplegg nylig. Jeg liker jo jobben godt, for all del .

Skrevet

Da er det ihvertfall ikke bare deprimerte som ikke har ambisjoner.

Jeg tror folk blir mer og mer opptatt av at alt skal være så stort og flott. Jeg blir bare stressa av stort og flott.

Dreier seg ikke *bare* om materielle ting og status. Jeg har ikke utdannelse, ikke lappen og bil, ikke jobb, ikke samboer, ikke familie, ingen venner, og heller ikke hus, båt eller hytte. Alt jeg hadde var et godt hode, men det er ødelagt nå.

Gjest Gargamel
Skrevet

Dreier seg ikke *bare* om materielle ting og status. Jeg har ikke utdannelse, ikke lappen og bil, ikke jobb, ikke samboer, ikke familie, ingen venner, og heller ikke hus, båt eller hytte. Alt jeg hadde var et godt hode, men det er ødelagt nå.

Hva med hobbyer? Det kan alle drive med. Foto, dataspill, trening eller noe.

Skrevet

Du har en ambisjon, å slanke deg...

Skrevet

Hva med hobbyer? Det kan alle drive med. Foto, dataspill, trening eller noe.

Jo, hadde et par hobbyer som gav glede tidligere.

Skrevet

Du har en ambisjon, å slanke deg...

Det er sant...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...