Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke problemer med å ta selvkritikk

Det skal være sikkert og visst!!! :)

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Trine

23

• Caylee

17

• Toga

14

• gråstein

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det skal være sikkert og visst!!! :)

Så bra det er bra da:) hehe

Skrevet

Så bra det er bra da:) hehe

Hva med å hevde seg selv litt mer? Jeg sier ikke dette som kritikk, men fordi jeg tror det er smart.

Skrevet

Hva med å hevde seg selv litt mer? Jeg sier ikke dette som kritikk, men fordi jeg tror det er smart.

Hevde seg selv?

Ok.

..

Ok, skjønner men du gjorde så jeg fikk litt inntrykk av motsatt i denne tråden.

Fornøyd?

;)

AnonymousDoler
Skrevet

Jeg har ikke dårlig selvtillit. Jeg har grandiost selvbilde.

Hva går dette grandiose selvbildet ut på ? Hvilke områder er det du føler deg overlegen andre? 

Skrevet

Ok, skjønner men du gjorde så jeg fikk litt inntrykk av motsatt i denne tråden.

Vet ikke, men tror det har med deg å gjøre..

:)

Skrevet

Hva går dette grandiose selvbildet ut på ? Hvilke områder er det du føler deg overlegen andre?

Alle, om anledningen byr seg...

AnonymousDoler
Skrevet

Alle, om anledningen byr seg...

Grammatikk og syntax tror jeg på (både at du føler deg overlegen og sikkert er det også reelt sett), men hva med matematikk da, er du bedre enn alle andre dolere i matematikk ? :) :)

Skrevet

Grammatikk og syntax tror jeg på (både at du føler deg overlegen og sikkert er det også reelt sett), men hva med matematikk da, er du bedre enn alle andre dolere i matematikk ? :) :)

Antageligvis ja. :)

Men jeg føler meg bedre på mange områder. Narsissisme.

Skrevet

Antageligvis kommer av ordet antagelse. Det betyr at det er noe man antar.

AnonymousDoler
Skrevet (endret)

Antageligvis ja. :)

Siden du er syk så skal jeg la den gå ...  :angry:

(Og nå skal jeg ikke si noe mer offtopic, sorry ADMIN, skal gå å spille litt pc spill eller noe annent fornuftig nå forgive me)

Endret av AnonymousDoler
Skrevet

Det er viktig å huske på at ingen er perfekte:)

Ikke bry deg hva andre mener selvom det er vanskelig. Det viktigste er at man får det bedre selv

Hmm rart sagt.. :P  håndverker er jo veldig bra yrke

Hihi...Husk det du skrev her neste gang du er i familieselskap og alle vil vite hva alle driver med. Var det ikke du som skrev at du syns det var ubehagelig og du følte at all oppmerksomhet ble rettet mot deg?

Tja...veldig bra og veldig bra, det er helt greit. Med tanke på at det er videregående utdanning så er det jo fint. Men å være snekker, eller murer, eller maler er neppe så lukrativt. Jeg er håndtverker selv så jeg syns ikke det er dumt å være det. Jeg forstår ikke at folk gidder dra på seg masse studielån for å studdere og fortsatt tjene mindre enn meg :P Men det er bare rørleggere, elektrikere og heismontører som tjener relativt bra. Selv om relativt bra faktisk er ganske midt på skalaen.

Gjest Ladytron
Skrevet

Jeg har noen ambisjoner og trives med det. Synes jeg får mer ut av livet når jeg setter meg mål og jobber for å oppnå dem, det hjelper også på selvtillit og selvdisiplin. Samtidig er det viktig for meg å ha realistiske forventninger (ikke alt kan være like bra på alle områder i livet), og at ambisjonene mine er indre motivert heller enn ytre motivert.

Skrevet

Klart jeg har ambisjoner/drømmer som jeg går for å gjennomføre.

Anonymous poster hash: a261a...33c
Skrevet

Klart jeg har ambisjoner/drømmer som jeg går for å gjennomføre. Anonymous poster hash: a261a...33c

Hvorfor er det "klart"?

Skrevet

Hvorfor er det "klart"?

Ofte har en mye ambisjoner og drømmer når man er ung. Når en blir eldre, så skjønner man at ikke alt alltid går som man vil i livet.

Anonymous poster hash: 8cfc3...80c

Skrevet

Klart jeg har ambisjoner/drømmer som jeg går for å gjennomføre.

Hvorfor er det "klart"?

Det lurer jeg på også!

Ofte har en mye ambisjoner og drømmer når man er ung. Når en blir eldre, så skjønner man at ikke alt alltid går som man vil i livet.

Forstår ikke hva det har med at det er klart du har ambisjoner.

Skrevet

Det lurer jeg på også!

Forstår ikke hva det har med at det er klart du har ambisjoner.

For det er jo "så klart" at man har ambisjoner som veldig ung. Jeg tror de fleste unge har en eller annen slags ambisjon i livet. Ambisjonene minker proporsjonalt med antall slag i trynet og antall år på baken :)

Jeg tror det er slik for mange, selvfølgelig ikke for alle.

Anonymous poster hash: 8cfc3...80c

Skrevet

For det er jo "så klart" at man har ambisjoner som veldig ung. Jeg tror de fleste unge har en eller annen slags ambisjon i livet.

Har jeg aldri hatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...