AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Vet ikke, føler det er tid for å prøve uten. Er så lei nå av denne tilværelsen. Si ifra om du får latuda da. Ja det skal jeg gjøre håper den kan fungere bra for deg hvis du prøver den.Anonymous poster hash: a05a3...0ef 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Ja det skal jeg gjøre håper den kan fungere bra for deg hvis du prøver den.Anonymous poster hash: a05a3...0ef Bra Håper jeg og. 0 Siter
ISW Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Virker zeldox beroligende? Ligner de på abilify? Kanskje de hadde vært verdt et forsøk. Abilify synes jeg ikke har så veldig god effekt. Anonymous poster hash: a05a3...0ef Jeg har aldri prøvd noe annet enn Zeldox, men for meg virker det i lave doser beroligende. Men nå ser jeg jo at angst er en bivirkning, så det er sikkert de som reagerer motsatt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har aldri prøvd noe annet enn Zeldox, men for meg virker det i lave doser beroligende. Men nå ser jeg jo at angst er en bivirkning, så det er sikkert de som reagerer motsatt. Ja en må vel egentlig bare prøve seg frem Anonymous poster hash: a05a3...0ef 0 Siter
missmas Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg fikk angst og sinne av zeldox Alt av antipsykotika er noe møkk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg fikk angst og sinne av zeldox Alt av antipsykotika er noe møkk Kan skrive under på det 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Abilify finnes i depotsprøyte en kan få en gang hver 4. uke. Det tror jeg kanskje er det nærmeste til dine ønsker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Abilify finnes i depotsprøyte en kan få en gang hver 4. uke. Det tror jeg kanskje er det nærmeste til dine ønsker. Ok. Takk for svar. Finnes seroquel i depotsprøyte? Anonymous poster hash: a05a3...0ef 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Ok. Takk for svar. Finnes seroquel i depotsprøyte?Anonymous poster hash: a05a3...0ef Nei, dessverre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Nei, dessverre. Det var dumt. Anonymous poster hash: a05a3...0ef 0 Siter
Trine Skrevet 16. februar 2015 Skrevet 16. februar 2015 Det var jo ikke tabletter, men depot Altså sprøyte Depot kan også være i pilleform. Det betyr bare at det er laget slik at virkestoffet frigis gradvis slik at man får en jevn virkning over tid. Mine AD f.eks er depottabletter. Så depot er ikke ensbetydende med sprøyte 0 Siter
Trine Skrevet 16. februar 2015 Skrevet 16. februar 2015 Av de nyere AP er det Zeldox som skal gi minst vektøkning og trøtthet. Det er også ganske små kapsler, men de kan ikke deles. I teorien kan man sikkert åpne de og blande innholdet i mat eller lignende, men det har jeg aldri prøvd. Vet ikke om man skal gjøre det heller. Står det at den skal svelges hel så må man gjøre det. Utformingen og sammensetningen på tabletter og kapsler er ikke nødvendigvis tilfeldig. Ved å dele tabletter eller åpne kapsler kan du redusere kvaliteten på medisinen. Langtidseffekten kan bli ødelagt eller virkestoffet blir oppløst for tidlig. Det kan gi bivirkninger og virkestoffer kan bli ødelagt av magesyre dersom de er laget for å tas opp i tarmen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.