Gå til innhold

Alder på brukere av psyk.forumet

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

19

• berreundrar

12

• Caylee

5

• Trine

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bildet hopper så hele tiden. Hadde tenkt å gi dere alle et smilefjes som takk for at dere svarte, men blir vanskelig å få gjort det. Det var på en måte godt å vite at jeg ikke var blant de eldste her.  ;)

Skrevet

75

Anonymous poster hash: e1f13...d59

Wow! Sprekt!  :)

Skrevet

57

Anonymous poster hash: e1f13...d59

:)

Skrevet

Her er det altså folk fra 1940-1995, om vi ser bort ifra Toga som ønsker å være yngre enn han er.

71% er født mellom 1970 og 1982 (kanskje 83 om Anonym alt har hatt bursdag i år)

Skjedde det noe spesielt i denne perioden som gjør at flest med psykiske problemer ble født da? Vet at 17 personer ikke er nok for en seriøs statestikk, men ligger det noe i dette?

Skrevet

16,5. :)

Tøft av deg, Toga! Å være her inne med oss "gamlinger"!  ;)  Men slapp av, det er sikkert mange flere unge her enn det kan virke som etter svarene i denne tråden. 

Skrevet

Jeg er nest yngst i denne tråden her, hvis vi ser bortifra toga ^_^

Skrevet

Tøft av deg, Toga! Å være her inne med oss "gamlinger"!  ;)  Men slapp av, det er sikkert mange flere unge her enn det kan virke som etter svarene i denne tråden. 

Det går bra, jeg er voksen for alderen... :)

Skrevet

50

Anonymous poster hash: 475ef...07f
Skrevet

Her er det altså folk fra 1940-1995, om vi ser bort ifra Toga som ønsker å være yngre enn han er.

71% er født mellom 1970 og 1982 (kanskje 83 om Anonym alt har hatt bursdag i år)

Skjedde det noe spesielt i denne perioden som gjør at flest med psykiske problemer ble født da? Vet at 17 personer ikke er nok for en seriøs statestikk, men ligger det noe i dette?

Jeg tror det mer går på målgruppen til DOL. Er du 13-17 år bruker du sannsynligvis Klara Klok eller ung.no til å stille spørsmål rundt psykisk helse. Er du eldre enn 50, spør du gjerne fastlegen og ikke nettsider om helse.

(generaliserer ekstremt nå, men kun for å illustrere trender)

Skrevet

48

Anonymous poster hash: e0119...e14
Skrevet

Jeg tror det mer går på målgruppen til DOL. Er du 13-17 år bruker du sannsynligvis Klara Klok eller ung.no til å stille spørsmål rundt psykisk helse. Er du eldre enn 50, spør du gjerne fastlegen og ikke nettsider om helse.

Ja, du har nok rett i det.

Skrevet

Det er ikke alltid riktig.

Jeg ble aktiv på kvinneguiden rett etter jeg fylte 14år. Og stilte spørsmål der. Men brukte også ung.no.

Skrevet

Det er ikke alltid riktig.

Jeg ble aktiv på kvinneguiden rett etter jeg fylte 14år. Og stilte spørsmål der. Men brukte også ung.no.

Nei, det finnes jo alltid unntak :) Jeg snakket jo utrolig generelt.

Men jeg ser jo veldig få under 18 år på f.eks Lommelegen (der står alderen) - muligens fordi man der må bruke kredittkort. Og det finnes jo mange bra gratistjenester for unge.

Skrevet

Nei, det finnes jo alltid unntak :) Jeg snakket jo utrolig generelt.

Men jeg ser jo veldig få under 18 år på f.eks Lommelegen (der står alderen) - muligens fordi man der må bruke kredittkort. Og det finnes jo mange bra gratistjenester for unge.

Det er sant:)

Skrevet

39

Anonymous poster hash: 59321...df9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...