Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at hver gang jeg svarer i en tråd ødelegge jeg tråden. Og så slutter nesten alle å svare. Er det riktig eller bare noe jeg føler?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

22

• Trine

11

• Toga

6

• DoleMari

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er bare noe du føler. Det kommer snart noen og bekrefter dette, og sier at det ikke er du som ødelegger her.

Skrevet

Føler at hver gang jeg svarer i en tråd ødelegge jeg tråden. Og så slutter nesten alle å svare. Er det riktig eller bare noe jeg føler?

Det er nok bare noe du føler ja, jeg er her iallefall altfor mye og det er ikke noe jeg bare føler. Du ødelegger ikke tråder,slapp av.

Skrevet

Det er bare noe du føler. Det kommer snart noen og bekrefter dette, og sier at det ikke er du som ødelegger her.

Ok. bra det..

Tviler jeg på.Ofte når jeg skriver et sted blir folk borte fra trådene.

Ingen vil svare meg så mye heller siden er jo ung og dramaqueen, som er  dum også

Skrevet

Det er nok bare noe du føler ja, jeg er her iallefall altfor mye og det er ikke noe jeg bare føler. Du ødelegger ikke tråder,slapp av.

Ok, bra flere syns det.

Skrevet

Hva er det du føler du har ødelagt nå?

De trådene jeg svarte i netopp

Skrevet

Nei jeg må slutte skrive. Nå får jeg dårlig samvittighet for har svart dere så surt. Jeg er veldig glad for svarene til både Toga, Stjernstøv og Trine. Hyggelig få svar, og fine svar også

Skrevet

Nei jeg må slutte skrive. Nå får jeg dårlig samvittighet for har svart dere så surt. Jeg er veldig glad for svarene til både Toga, Stjernstøv og Trine. Hyggelig få svar, og fine svar også

Nå føler du bare dårlig selvbilde og ønsker bekreftelser på at det ikke stemmer...

Skrevet

Nå føler du bare dårlig selvbilde og ønsker bekreftelser på at det ikke stemmer...

Jepp. Jeg ønsker bekreftelser på at jeg ikke svarte surt.

Like greit si det rett ut :)

Skrevet

Men hvis du stadig trenger bekreftelser på slike småsaker, så kan folk bli lei, og da kan det bli bekreftelser på det motsatte, selv om det ikke var tilfelle. ;)

Skrevet

Du svarte ikke surt, ikke bry deg mer om dette :) Bare bortkastet energi.

Skrevet

De trådene jeg svarte i netopp

Jeg finner bare to andre tråder som du nettopp har svart i. Den ene var om ambisjoner og den andre om alder. Du må ikke ta slike ting personlig. Det er ikke pga deg at folk slutter å skrive i en tråd.

Skrevet (endret)

Men hvis du stadig trenger bekreftelser på slike småsaker, så kan folk bli lei, og da kan det bli bekreftelser på det motsatte, selv om det ikke var tilfelle. ;)

Det er sant..

Derfor har jeg avtale med flere irl at er de sinte på meg eller lignende så skal de si ifra, så slipper jeg gå rundt og undre om motsatt

(angret det siste)

Endret av Caylee
Skrevet

Du svarte ikke surt, ikke bry deg mer om dette :) Bare bortkastet energi.

Bra det:)

Bortkastet er det ja. Tror jeg burde bli sterkere

Skrevet

Jeg finner bare to andre tråder som du nettopp har svart i. Den ene var om ambisjoner og den andre om alder. Du må ikke ta slike ting personlig. Det er ikke pga deg at folk slutter å skrive i en tråd.

Nei, det er nok sant

Tror jeg alt for selvopptatt.

Skrevet

Det er sant..

Derfor har jeg avtale med flere irl at er de sinte på meg eller lignende så skal de si ifra, så slipper jeg gå rundt og undre om motsatt

(angret det siste)

Det hørtes lurt ut i mine ører. :)

Skrevet

Du er ikke selvopptatt, du er bare avhengig av bekreftelse og redd for at noen skal være sur på deg. Du trenger å bli mer selvsikker og ikke bry deg så mye om hva andre mener og syns om deg.

Skrevet

Det hørtes lurt ut i mine ører. :)

Det er smart, men fungerer ikke på noe mer enn venner

Skrevet

Du er ikke selvopptatt, du er bare avhengig av bekreftelse og redd for at noen skal være sur på deg. Du trenger å bli mer selvsikker og ikke bry deg så mye om hva andre mener og syns om deg.

Jeg er redd for å bli alene. Der er egentlig svaret. Alt handler i grunn om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...