Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd for å bli alene. Der er egentlig svaret. Alt handler i grunn om det.

Hvordan alene da? At alle plutselig skal trekke seg unna deg, eller at en og annen skal bli borte fra livet ditt?

Det er jo ikke noen sammenheng mellom å gjøre folk sure og å bli alene. Klart at om man kun gjør folk sure så gidder jo ikke folk til slutt, men du gir jo masse av deg selv og da blir du ikke alene selv om noen av og til blir irritert på deg.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

22

• Trine

11

• Toga

6

• DoleMari

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvordan alene da? At alle plutselig skal trekke seg unna deg, eller at en og annen skal bli borte fra livet ditt?

Det er jo ikke noen sammenheng mellom å gjøre folk sure og å bli alene. Klart at om man kun gjør folk sure så gidder jo ikke folk til slutt, men du gir jo masse av deg selv og da blir du ikke alene selv om noen av og til blir irritert på deg.

Ja, at alle skal droppe meg som venn. At ingen bryr seg lenger og at jeg sitter der alene.

Skrevet

Ja, at alle skal droppe meg som venn. At ingen bryr seg lenger og at jeg sitter der alene.

Det kommer ikke til å skje :)

Skrevet

Det hadde ikke vært katastrofalt, men det er litt kjipt da.

Skrevet

Det kommer ikke til å skje :)

Kanskje. Har jo mistet 5 gode venner og flere andre iløpet av to år allerede..

Skrevet

Det hadde ikke vært katastrofalt, men det er litt kjipt da.

Det hadde vært verdens ende. Spesielt siden jeg alltid har hatt venner..:/

Skrevet

Jeg synes du er en av dem som følger opp svar og svarer tilbake til alle. Det er veldig koselig.

Ps: I tråden om dukkenavn i går, så hadde du også dukke-Lise. Jeg svarte ikke, men syntes det var veldig søtt:) Da tenkte jeg at vi kanskje var normale barn som hadde et vanlig dukkenavn:) Hehe:)

Skrevet

Kanskje. Har jo mistet 5 gode venner og flere andre iløpet av to år allerede..

Noen venner kommer og går, sånn er det for alle. Spesielt når folk kommer i den verpesyke alderen forsvinner de en etter en. Men om du ikke "maser" på vennene dine for bekreftelse hele tiden og ellers bare er deg selv, med de positive og negative sidene du har, så ser jeg ingen grunn til at du skulle bli helt alene.

Skrevet (endret)

Jeg synes du er en av dem som følger opp svar og svarer tilbake til alle. Det er veldig koselig.

Ps: I tråden om dukkenavn i går, så hadde du også dukke-Lise. Jeg svarte ikke, men syntes det var veldig søtt:) Da tenkte jeg at vi kanskje var normale barn som hadde et vanlig dukkenavn:) Hehe:)

Nå følte jeg meg plutselig unormal, dukkene mine var navnløse og skamklipte :P

Endret av Trine
Skrevet (endret)

Det er mest fordi jeg ikke vil såre noen.. Egentlig handler det nesten bare om meg selv, siden hvis jeg sårer noen kan det hende de slutter svare meg. Så jeg egentlig veldig egoistisk. Og så handler det om at jeg vet selv jeg liker få svar og kan bli såret hvis jeg ikke får det. Det handler om at hvis jeg liker personer, så gjør jeg alt for at de ikke skal bli lei seg. For vil ikke miste noen jeg liker..

Dukke-Lise er søtt navn:)

Men jeg kalte min dukke-lise fordi den type dukke het opprinnelig dukke-lise ;)

så jukset litt hehe

Endret av Caylee
Skrevet

Det hadde vært verdens ende. Spesielt siden jeg alltid har hatt venner..:/

Du hadde vendt deg til det.

Skrevet

He-he;) Da var du helt normal, for de fleste som svarte i den tråden hadde skamklipte dukker:) Jeg trodde egentlig at jeg var et spesielt utagerende barn, ingen av venninnene mine klipte dukkene sine:)

Skrevet

Det er mest fordi jeg ikke vil såre noen.. Egentlig handler det nesten bare om meg selv, siden hvis jeg sårer noen kan det hende de slutter svare meg. Så jeg egentlig veldig egoistisk. Og så handler det om at jeg vet selv jeg liker få svar og kan bli såret hvis jeg ikke får det. Det handler om at hvis jeg liker personer, så gjør jeg alt for at de ikke skal bli lei seg. For vil ikke miste noen jeg liker..

Dukke-Lise er søtt navn:)

Men jeg kalte min dukke-lise fordi den type dukke het opprinnelig dukke-lise ;)

så jukset litt hehe

Det trenger du ikke tenke på. Det er mange som ikke følger opp svar bestandig, deriblant meg.

Skrevet

Noen venner kommer og går, sånn er det for alle. Spesielt når folk kommer i den verpesyke alderen forsvinner de en etter en. Men om du ikke "maser" på vennene dine for bekreftelse hele tiden og ellers bare er deg selv, med de positive og negative sidene du har, så ser jeg ingen grunn til at du skulle bli helt alene.

Jeg har skylden i alle..

En periode tok jeg ikke telefonen..en venn ble lei. To andre turte jeg ikke møte lenger, var redd jeg ikke var god nok.

Hun tredje gjorde jeg en stor feil.. vil ikke si det. Og slik forsetter det. Hadde jeg ikke vært så dum og usikker på meg selv hadde jeg hatt mange fler venner..

Skrevet

Jeg har skylden i alle..

En periode tok jeg ikke telefonen..en venn ble lei. To andre turte jeg ikke møte lenger, var redd jeg ikke var god nok.

Hun tredje gjorde jeg en stor feil.. vil ikke si det. Og slik forsetter det. Hadde jeg ikke vært så dum og usikker på meg selv hadde jeg hatt mange fler venner..

Den følelsen at man ikke føler seg god nok er vond. Jeg har faktisk mistet fire barndomsvenninner pga. at jeg ikke følte meg bra nok og trakk meg unna dem. Det angrer jeg på nå. Jeg er sikker på at dem ikke tenker sånn, det er bare inne "vårt eget hode".

Skrevet

Du hadde vendt deg til det.

Nei det kommer jeg nok ikke til å gjøre

Skrevet

Ville du bli frisør hehe ;)?

Jeg hadde mest navn på bamser jeg. Men husker bare ett navn der også. Mons.

Skrevet

Det trenger du ikke tenke på. Det er mange som ikke følger opp svar bestandig, deriblant meg.

Det er jo sant. Men syns jeg personlig det er hyggelig også:) glemte vist nevne det hehe..

Skrevet

Den følelsen at man ikke føler seg god nok er vond. Jeg har faktisk mistet fire barndomsvenninner pga. at jeg ikke følte meg bra nok og trakk meg unna dem. Det angrer jeg på nå. Jeg er sikker på at dem ikke tenker sånn, det er bare inne "vårt eget hode".

Trist det samme har skjedd med deg:/

Er nok det. Trist at man er så negativ mot seg selv.

Skrevet

He-he;) Da var du helt normal, for de fleste som svarte i den tråden hadde skamklipte dukker:) Jeg trodde egentlig at jeg var et spesielt utagerende barn, ingen av venninnene mine klipte dukkene sine:)

Og hvor normale var de som svarte i tråden? :P Jeg likte aldri å leke med dukker egentlig, men når man er jente så er det dukker man får.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...