Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mest fordi jeg ikke vil såre noen.. Egentlig handler det nesten bare om meg selv, siden hvis jeg sårer noen kan det hende de slutter svare meg. Så jeg egentlig veldig egoistisk. Og så handler det om at jeg vet selv jeg liker få svar og kan bli såret hvis jeg ikke får det. Det handler om at hvis jeg liker personer, så gjør jeg alt for at de ikke skal bli lei seg. For vil ikke miste noen jeg liker..

Dukke-Lise er søtt navn:)

Men jeg kalte min dukke-lise fordi den type dukke het opprinnelig dukke-lise ;)

så jukset litt hehe

Alle er egoister og jeg tror at de fleste innerst inne gjør ting for andre for egen vinnings skyld. Men sånt får man ikke si høyt ;)

Jeg har skylden i alle..

En periode tok jeg ikke telefonen..en venn ble lei. To andre turte jeg ikke møte lenger, var redd jeg ikke var god nok.

Hun tredje gjorde jeg en stor feil.. vil ikke si det. Og slik forsetter det. Hadde jeg ikke vært så dum og usikker på meg selv hadde jeg hatt mange fler venner..

Men du har venner nå og du har sikkert lært av de feilene du har gjort. Det er vel bedre å ha noen få venner som man kan stole på enn å ha mange venner som snur ryggen til så fort noen får problemer?

Ville du bli frisør hehe ;)?

Jeg hadde mest navn på bamser jeg. Men husker bare ett navn der også. Mons.

Haha...nei, ville ikke bli frisør, ville bli brannmann :P

Jeg hadde navn på to bamser, men jeg er litt usikker på om det var jeg eller søsteren min som "døpte" dem.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

22

• Trine

11

• Toga

6

• DoleMari

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Alle er egoister og jeg tror at de fleste innerst inne gjør ting for andre for egen vinnings skyld. Men sånt får man ikke si høyt ;)

Men du har venner nå og du har sikkert lært av de feilene du har gjort. Det er vel bedre å ha noen få venner som man kan stole på enn å ha mange venner som snur ryggen til så fort noen får problemer?

Haha...nei, ville ikke bli frisør, ville bli brannmann :P

Jeg hadde navn på to bamser, men jeg er litt usikker på om det var jeg eller søsteren min som "døpte" dem.

Oy upss... :ph34r:

Burde ikke si det høyt nei :lol:

Det er sant. Jeg lærer jo for hver feil jeg gjør. Men skulle helst vært foruten de feilene.

Brannmann ja.. høres skummelt ut :wacko:

Du kan jo spørre Kanskje hun husker ;)

Skrevet

Oy upss... :ph34r:

Burde ikke si det høyt nei :lol:

Det er sant. Jeg lærer jo for hver feil jeg gjør. Men skulle helst vært foruten de feilene.

Brannmann ja.. høres skummelt ut :wacko:

Du kan jo spørre Kanskje hun husker ;)

Alle skulle vel gjerne vært foruten feilene sine, men alle bæsjer litt på leggen av og til ;)

Hehe...mer slitsomt enn skummelt tror jeg :P

Altså, hun husker så mye som ikke stemmer så jeg anser henne ikke som en troverdig kilde :P Hun har god hukommelse, men noen ganger husker hun ting som aldri har skjedd. Hva skal man kalle det, hun har tidvis en litt for god fantasi, eller noe sånt.

Skrevet

Alle skulle vel gjerne vært foruten feilene sine, men alle bæsjer litt på leggen av og til ;)

Hehe...mer slitsomt enn skummelt tror jeg :P

Altså, hun husker så mye som ikke stemmer så jeg anser henne ikke som en troverdig kilde :P Hun har god hukommelse, men noen ganger husker hun ting som aldri har skjedd. Hva skal man kalle det, hun har tidvis en litt for god fantasi, eller noe sånt.

Hehe god måte å si det på ;)

det er det nok. Er en hard jobb

Aha. Skjønner. Kanskje hun tror hun husker mer enn hun gjør eller no

tror det kalles for falske minner

Skrevet

Hehe god måte å si det på ;)

det er det nok. Er en hard jobb

Aha. Skjønner. Kanskje hun tror hun husker mer enn hun gjør eller no

tror det kalles for falske minner

Ja, noe sånt. Typisk ihvertfall at hun husker at jeg har sagt ting jeg aldri har sagt eller at hun mener hun har sagt noe som egentlig jeg har sagt. Også husker hun ting som hun mener jeg har gjort som jeg aldri har gjort. Noen ganger lurer jeg på om hun bare gjør det for å tråkke litt ned på meg. Tror hun vil at ting skal være slik som det er i hodet sitt også prøver hun å overtale andre til å tro at det er slik, eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...