Gå til innhold

flytte på sykehjem?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet

Det høres ut som moren din er helt utslitt når hun stadig kommer med slike utsagn.  Enig med Høstløv. Moren din vet dette bedre enn de på dol.

Enten hører du på henne eller så må du la henne slippe noen omsorgsrolle for deg og la andre ta seg av dette. Er du ikke 30 år ?

Blomsterfluen
Skrevet

Det høres ut som moren din er helt utslitt når hun stadig kommer med slike utsagn.  Enig med Høstløv. Moren din vet dette bedre enn de på dol.

Enten hører du på henne eller så må du la henne slippe noen omsorgsrolle for deg og la andre ta seg av dette. Er du ikke 30 år ?

Jeg er 30. Jeg har sagt til personnalet som jobber på meg på omsorgsboligen at mamma ikke trenger å vite at jeg hsr sluttet på pillene, og jeg har sagt til mamma at jeg ikke trenger å bli passet på av henne, men av personnalet som jobber på meg.

Skrevet

Jeg var innlagt på sykehjem da jeg var 18. Det er 23 år siden. Det var ikke noe bra sted. Så vær smart å ta d

ine medisiner!

Det trenger jo ikke være ett dårlig sykehjem du kommer på, da. Smellfeit? Du er jo ikke hundre kilo en gang.

Anonymous poster hash: 9233e...0c5
Skrevet

Mamma sier at jeg risikerer å havne på sykehjem (for psykisk sjuke som ikke klarer seg helt selv) når jeg blir dårlig igjen, og sier at jeg ikke kan bo der jeg bor mer om jeg skukle bli mer syk i hodet ved å droppe pillene, fordi jeg ikke er nokk selvstendig og at jeg er helt ute å kjøre psykisk. Risikerer jeg å måtte flytte på kommunens sykehjem uten viasat-tv eller noe kjekt tror dere?

Har jeg krav på viasat parabol tv hviss jeg må flytte på sykehjem?

Ja, du risikerer å måtte flytte fra den boligen du nå bor i, dersom du blir så dårlig at personalet mener du ikke kan bo der. I så fall vil det muligens være psykiatrisk sykehjem som er eneste alternativ for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...