Nicklusheletida Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Det høres ut som moren din er helt utslitt når hun stadig kommer med slike utsagn. Enig med Høstløv. Moren din vet dette bedre enn de på dol. Enten hører du på henne eller så må du la henne slippe noen omsorgsrolle for deg og la andre ta seg av dette. Er du ikke 30 år ? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Skrevet 15. februar 2015 Det høres ut som moren din er helt utslitt når hun stadig kommer med slike utsagn. Enig med Høstløv. Moren din vet dette bedre enn de på dol. Enten hører du på henne eller så må du la henne slippe noen omsorgsrolle for deg og la andre ta seg av dette. Er du ikke 30 år ? Jeg er 30. Jeg har sagt til personnalet som jobber på meg på omsorgsboligen at mamma ikke trenger å vite at jeg hsr sluttet på pillene, og jeg har sagt til mamma at jeg ikke trenger å bli passet på av henne, men av personnalet som jobber på meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg var innlagt på sykehjem da jeg var 18. Det er 23 år siden. Det var ikke noe bra sted. Så vær smart å ta d ine medisiner! Det trenger jo ikke være ett dårlig sykehjem du kommer på, da. Smellfeit? Du er jo ikke hundre kilo en gang. Anonymous poster hash: 9233e...0c5 0 Siter
frosken Skrevet 16. februar 2015 Skrevet 16. februar 2015 Mamma sier at jeg risikerer å havne på sykehjem (for psykisk sjuke som ikke klarer seg helt selv) når jeg blir dårlig igjen, og sier at jeg ikke kan bo der jeg bor mer om jeg skukle bli mer syk i hodet ved å droppe pillene, fordi jeg ikke er nokk selvstendig og at jeg er helt ute å kjøre psykisk. Risikerer jeg å måtte flytte på kommunens sykehjem uten viasat-tv eller noe kjekt tror dere? Har jeg krav på viasat parabol tv hviss jeg må flytte på sykehjem? Ja, du risikerer å måtte flytte fra den boligen du nå bor i, dersom du blir så dårlig at personalet mener du ikke kan bo der. I så fall vil det muligens være psykiatrisk sykehjem som er eneste alternativ for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.