Gå til innhold

Migrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så ofte migrene for tiden, i dag og...har tatt medisiner. Skal gå tur i dag med to stk, burde jeg heller holde meg hjemme?

Man skal vel ta det med ro når man har migrene?

Skrevet

Det gjør ingenting å bevege seg om du føler at det hjelper - men migrene har jo en tendens til å bli verre ved bevegelse.

Når jeg har tatt medisiner må jeg være helt i ro (fordi jeg ikke klarer annet) til de har fått full virkning etter en time eller to.  Så blir jeg veldig slapp en time eller to - men etter det tar jeg gjerne en gåtur.  Da føler jeg meg som regel helt frisk igjen. 

Skrevet

Det gjør ingenting å bevege seg om du føler at det hjelper - men migrene har jo en tendens til å bli verre ved bevegelse.

Når jeg har tatt medisiner må jeg være helt i ro (fordi jeg ikke klarer annet) til de har fått full virkning etter en time eller to.  Så blir jeg veldig slapp en time eller to - men etter det tar jeg gjerne en gåtur.  Da føler jeg meg som regel helt frisk igjen. 

Ok, får se om det går over da. Er iallefall veldig vondt nå og er kvalm.

Skrevet

Orket ikke gå noen tur, blir alltid litt sliten etterpå. Tror jeg må ta det med ro i dag.

Skrevet

Orket ikke gå noen tur, blir alltid litt sliten etterpå. Tror jeg må ta det med ro i dag.

Det er ikke farlig å trene med migrene, men du kan oppleve at hodepinen blir litt verre der og da, særlig hvis du presser deg hardt.

Synes litt synd på deg. Du er snill og har mye å slite med og tenke på for tiden. Jeg håper du får noen klare svar av legen din slik at du kan bli bedre og få fokus litt vekk fra sykdommer.

Skrevet

Det er ikke farlig å trene med migrene, men du kan oppleve at hodepinen blir litt verre der og da, særlig hvis du presser deg hardt.

Synes litt synd på deg. Du er snill og har mye å slite med og tenke på for tiden. Jeg håper du får noen klare svar av legen din slik at du kan bli bedre og få fokus litt vekk fra sykdommer.

Takk, det er noe kav med migrene, var der i går også. Liker ikke å ha fokus på sykdom nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...