Gå til innhold

Er det mulig? ...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Igår kveld/natt var jeg glad. (når det var sent) Tenkte ja nå skal jeg på skolen igjen og få det bra. Ja nå skulle jeg jobbe hardt og få til det.

Så våkner jeg idag og jeg føler meg skikkelig trist, og alt er et stort mørkt hull..

Er helt ærlig skikkelig irriterende..Blir nesten slitsomt og frustrerende..

Noen som opplever sånt?

Endret av Caylee
Skrevet

Jepp, jeg innbiller meg selv at jeg har lyst til noe, men når alt kommer til alt så har jeg ikke lyst i det hele tatt. Veldig slitsomt.

Skrevet

Jepp, jeg innbiller meg selv at jeg har lyst til noe, men når alt kommer til alt så har jeg ikke lyst i det hele tatt. Veldig slitsomt.

Skjønner:/

Men jeg har lyst til det, men etter en stund blir jeg bare trist..

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig godt igjen og det er frustrerende. Det viktigste er å finne viljestryken i det selv på sånne dager og allikevel komme deg på skolen. Kom du deg på skolen i dag?

Ofte pleier det å bli bedre når man kommer seg på jobb/skole allikevel!

Skrevet

Har et annet dum ting å:(

Jeg er så redd for at folk skal forlate meg at hvis de bruker for lang tid å svare kan jeg starte å gråte og bare bli skikkelig redd og suicidal:/

Unnskyld.Jeg er sytete

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig godt igjen og det er frustrerende. Det viktigste er å finne viljestryken i det selv på sånne dager og allikevel komme deg på skolen. Kom du deg på skolen i dag?

Ofte pleier det å bli bedre når man kommer seg på jobb/skole allikevel!

Har ferie, så er heldig nå sånn sett:)

Ja.. det er sant

Skrevet

Har et annet dum ting å :(

Jeg er så redd for at folk skal forlate meg at hvis de bruker for lang tid å svare kan jeg starte å gråte og bare bli skikkelig redd og suicidal:/

Unnskyld.Jeg er sytete

Hvorfor tror du du reagerer på denne måten? Er det noe du kan jobbe med hos behandler? Det er jo veldig lite konstruktivt og sliter deg ut.

Skrevet

Har ferie, så er heldig nå sånn sett:)

Ja.. det er sant

Så bra! Man trenger litt ferie iblant.

Det som hjelper meg er å trene, enten gå en tur eller sykle på spinningsykkel. Det tar ut noe av det indre trykket, og humøret blir bra igjen. Et enkelt råd, men som hjelper meg utrolig mye.

Skrevet

Hvorfor tror du du reagerer på denne måten? Er det noe du kan jobbe med hos behandler? Det er jo veldig lite konstruktivt og sliter deg ut.

Vet ikke helt.. men er veldig slitsomt ja.

Tror det går ann, men er sikkert vanskelig å bli kvitt

Skrevet

Så bra! Man trenger litt ferie iblant.

Det som hjelper meg er å trene, enten gå en tur eller sykle på spinningsykkel. Det tar ut noe av det indre trykket, og humøret blir bra igjen. Et enkelt råd, men som hjelper meg utrolig mye.

Jeg har ikke energi til trening for tiden.

Trente endel før, det hjalp endel ja:)

Skrevet

Vet ikke helt.. men er veldig slitsomt ja.

Tror det går ann, men er sikkert vanskelig å bli kvitt

Det blir sikkert bedre når du blir litt eldre og.

Skrevet

Jeg har ikke energi til trening for tiden.

Trente endel før, det hjalp endel ja:)

Energien kommer når du trener, og trenger ikke sette deg høy mål engang:)

Energien tror jeg heller vi mister av å sitte og tenke og gruble negative tanker:)

Ta på deg skoa og gå deg en tur;) Begynn i det små.

Skrevet

Det blir sikkert bedre når du blir litt eldre og.

Føler helt ærlig det er motsatt.. På ungdomsskolen brydde seg meg ikke så mye.. nå er jeg livredd, føler det blir verre for hvert år som går..

Skrevet

Energien kommer når du trener, og trenger ikke sette deg høy mål engang:)

Energien tror jeg heller vi mister av å sitte og tenke og gruble negative tanker:)

Ta på deg skoa og gå deg en tur;) Begynn i det små.

Jeg tør nesten ikke gå ut for tiden..

Det er iallfall ubehagelig.

Skrevet

Føler helt ærlig det er motsatt.. På ungdomsskolen brydde seg meg ikke så mye.. nå er jeg livredd, føler det blir verre for hvert år som går..

Det går an å jobbe i terapien med det :)

Skrevet

Har et annet dum ting å :(

Unnskyld.Jeg er sytete

Hvis du blir så avhengig av rask respons på dine innlegg på dol, så bør du muligens ikke bruke dette forumet. Enkelte av trådene du starter tror jeg ikke er hensiktsmessige for deg med tanke på din videre utvikling.

Skrevet

Da må man kjempe seg forbi det triste. Jeg er vel kanskje heldig som har den oppfatning av at om jeg først har begynt på noe så skal jeg fullføre det. Problemet er jo at jeg ikke tør prøve så mye for jeg er redd for å feile og ikke klare å fullføre.

Skrevet

Det går an å jobbe i terapien med det :)

Det er sant :)

Skrevet

Hvis du blir så avhengig av rask respons på dine innlegg på dol, så bør du muligens ikke bruke dette forumet. Enkelte av trådene du starter tror jeg ikke er hensiktsmessige for deg med tanke på din videre utvikling.

Ok

Skrevet

Da må man kjempe seg forbi det triste. Jeg er vel kanskje heldig som har den oppfatning av at om jeg først har begynt på noe så skal jeg fullføre det. Problemet er jo at jeg ikke tør prøve så mye for jeg er redd for å feile og ikke klare å fullføre.

Dumt du er redd for å feile. Den følsen kan ødelegge mye. Men du har fått til mye syns jeg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...