Gå til innhold

Er det mulig? ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du blir så avhengig av rask respons på dine innlegg på dol, så bør du muligens ikke bruke dette forumet. Enkelte av trådene du starter tror jeg ikke er hensiktsmessige for deg med tanke på din videre utvikling.

Unnskyld for teit svar fra meg ista.. Vet ikke helt hva jeg skal svare.

Skrevet

Dumt du er redd for å feile. Den følsen kan ødelegge mye. Men du har fått til mye syns jeg:)

Haha...det syns jeg også :). Men i andres øyne så har jeg ikke fått til noe spesielt. Men jeg husker både da jeg hadde tatt lappen og fagbrev bestemte jeg meg for å ikke lære noe nytt. Eller...jeg kun godt lære nye ting, men ikke hvor jeg måtte bestå en slags eksamen. Jeg blir så stressa, har aldri stryki i noenting, men jeg er redd for den dagen det skjer, det vil ikke selvtilliten min tåle.

Jeg stresser og jobber for å lære meg alt, noe jeg så klart ikke klarer. Men jeg har lagt merke til at andre krever mye mindre kunnskap før de sier de kan noe enn det jeg gjør. Så jeg føler at man må kunne alt. Nå f.eks liker jeg når andre spør om forskrifter som jeg kan finne ut av, da får jeg gradvis lært nye ting innen faget mitt, selv om jeg neppe får bruk for det igjen :( Jeg klarer ikke lære av å bare lese alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...