Gå til innhold

Slutte å gruble over kjærestens fortid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si tusen takk til alle gode tilbakemeldinger. Det hjelper veldig. Og selvom dette handler om hans fortid så føler jeg det er viktig for vår nåtid og fremtid. Siden han har gått frem og tilbake til eksen så mange ganger er jo jeg usikker på om han vil gjøre det igjen. Spesielt når jeg vet at hun angrer på det hun har gjort og kanskje ønsker enda en ny sjanse. Hun har samboer nå. Han hun var utro med.. Men kjæresten min sier hun alltid vil snakke om deres fortid og hvorfor hun gjorde som hun gjorde når de var sammen. Det gjør meg usikker. Så derfor er fortiden hans viktig for meg og oss.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• XbellaX

11

• bergen78

11

• AnonymBruker

7

• Kayia

3

Mest aktive i denne tråden

Nicklusheletida
Skrevet

Om han skulle velge å gå tilbake til henne er det pga av følelser slik som de andre 5 gangene. Det er ingen som går tilbake 5 ganger fordi de synes synd på.

Hvor naiv er det mulig å være da ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...