Gå til innhold

Brukt opp hjelpen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt redd innimellom. Hvis man har vært innbladet med politiet 3 ganger, og sykebil 5-6 ganger iløpet av 3 år.. kommer de da noengang til å gidde hjelpe meg igjen? Tenk om de slutter bry seg og aldri vil hjelpe meg selvom jeg blir dødssyk

Vil bare nevne 2 av de gangene med sykebil skjedde uten at jeg ville eller viste det.

Og alle 3 politi uten at jeg ville.

Er jeg fortapt?

Anonymous poster hash: e83e8...5b0
Skrevet

Jeg er litt redd innimellom. Hvis man har vært innbladet med politiet 3 ganger, og sykebil 5-6 ganger iløpet av 3 år.. kommer de da noengang til å gidde hjelpe meg igjen? Tenk om de slutter bry seg og aldri vil hjelpe meg selvom jeg blir dødssyk

Vil bare nevne 2 av de gangene med sykebil skjedde uten at jeg ville eller viste det.

Er jeg fortapt?

Vil ikke si at du er fortapt nei.

Skrevet

Er jeg fortapt?

Jeg kjente en som hadde mange overdoser bak seg. Siste gangen var det ingen som reagerte da hun signaliserte at hun hadde tatt piller, og hun døde.

Anonymous poster hash: 8fe02...142

Skrevet

Jeg kjente en som hadde mange overdoser bak seg. Siste gangen var det ingen som reagerte da hun signaliserte at hun hadde tatt piller, og hun døde.

Så trist...

Skrevet

Ikke 113 heller? Gadd de ikke komme slik som de også behandler narkomane så de dør? Eller sa hun bare fra til venner eller lignende? Uansett.. Om de ikke gadd komme så diskriminerer de mennesker. Og mener noen er mer verdt enn andre.

Skrevet

Ikke 113 heller? Gadd de ikke komme slik som de også behandler narkomane så de dør? Eller sa hun bare fra til venner eller lignende? Uansett.. Om de ikke gadd komme så diskriminerer de mennesker. Og mener noen er mer verdt enn andre.

Vil anta hun ikke ringte 113. Hun ringte den avdelingen hun hadde vært innlagt på og snakket med den sykepleieren som hadde vært hennes primærkontakt. Vedkommende ba henne kontakte noen andre, noe hun ikke gjorde.

Skrevet

Vil anta hun ikke ringte 113. Hun ringte den avdelingen hun hadde vært innlagt på og snakket med den sykepleieren som hadde vært hennes primærkontakt. Vedkommende ba henne kontakte noen andre, noe hun ikke gjorde.

Hvoredan kan du vite dette?

Skrevet

Hvoredan kan du vite dette?

Sykepleieren hun snakket med fortalte det.

Skrevet

Ok, var dårlig gjort av den sykepleieren å ikke ta hun på alvor. Så unødvendig å dø sånn.

Skrevet

Utrolig at de ikke reagerte hvis hun sa rett ut at hun hadde tatt tabletter..

Skrevet

Hvordan reagerte sykepleieren på alt da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...