Gå til innhold

Det er visstnok ikke vanskelig en gang!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

18

• Kayia

14

• Trine

12

• slabbedask

7

Mest aktive i denne tråden

Vanskelig å være lykkelig når man (til nød) bare kan krysse av for 2 av 7.

Anonymous poster hash: f13f4...830

Vel, i og med at dette ikke handler om gener så burde det være mulig for mange å starte en prosess og da etterhvert kunne krysse av for flere :)

Tror jeg bare er som jeg er jeg. Sånne coacher blir jeg dårlig av. Hvis du bare gjør slik eller er sånn så blir alt bra.... er det virkelig noen som tror på det? "De velger å være lykkelige" Jaha...så om de blir mobbet, foreldrene dør i en ulykke, de mister huset sitt i en brann samtidig som de blir arbeidsledige og må bo hos en tante, de blir slitne av andre, de ser ting som ikke finnes, så velger de å være lykkelige??????? Særlig!

Så sånn er det med det. Noen er født med gullhår i ræva, andre er ikke det, men gjør så godt man kan ;)

Annonse

Annonse

Sånt er lett å lire av seg når man er frisk og rask.

Jeg snakker ikke om de som klager over smerter eller sykdom eller slike ting - men om de som sutrer over at de ikke gidder løfte ræva fra sofaen, lage seg skikkelig mat istedetfor drittmat og sånt. De som sukker selvmedlidende og sier - "Åh, du er så flink du..." Men det er faktisk ikke verre enn å løfte ræva fra sofaen og GJØRE noe. For den som egentlig er fysisk frisk. Også for den som er psykisk ikke helt i vater - det er jo bevist at fysisk aktivitet er suverent mot depresjoner f.eks.

Men jeg kjenner til de som "ikke kan" gjøre ditt og datt fordi da "får jeg vondt i knærne" eller "da blir jeg så stiv og støl", men smerter pga overvekt det takler de. Forstå det den som kan.

Også for den som er psykisk ikke helt i vater - det er jo bevist at fysisk aktivitet er suverent mot depresjoner f.eks.

Hva med ryggproblemer da? Det er vitenskapelig funnet at det er bedre med vanlig fysisk aktivitet i hverdagen enn både fysioterapi og kiropraktor. Sånn jeg forstod det kunne de fleste bli friske.

Nevner dette fordi de "klager over smerter eller sykdom eller slike ting".

Hva med ryggproblemer da? Det er vitenskapelig funnet at det er bedre med vanlig fysisk aktivitet i hverdagen enn både fysioterapi og kiropraktor. Sånn jeg forstod det kunne de fleste bli friske.

Nevner dette fordi de "klager over smerter eller sykdom eller slike ting".

Bevegelse er topp for de aller fleste. :)

Sånt er lett å lire av seg når man er frisk og rask.

Er det gitt at man er frisk og rask hvis man mener at den egne viljen kan gjøre en forskjell? Jeg ble altså ikke født med gullhår i ræva, har hatt mer enn nok motgang i livet og absolutt ikke vært frisk og rask hele veien, men jeg er overbevist om at man klarer seg mye bedre hvis man har positivt fokus og ikke gir etter for sutretrang oftere enn man må. :)

Er det gitt at man er frisk og rask hvis man mener at den egne viljen kan gjøre en forskjell? Jeg ble altså ikke født med gullhår i ræva, har hatt mer enn nok motgang i livet og absolutt ikke vært frisk og rask hele veien, men jeg er overbevist om at man klarer seg mye bedre hvis man har positivt fokus og ikke gir etter for sutretrang oftere enn man må. :)

Noen er født mer positive enn andre. Jeg har alltid vært pessimistisk. Det er ikke bare å gjøre noe med det. Man kan prøve å tenke positivt, men det blir veldig slitsomt i lengden å skulle tenke ting man egentlig ikke mener.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...