AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 Skrevet 17. februar 2015 Hei. Hva er de beste medisinene for OCD. Nå bruker jeg 100 mg zoloft og 1 mg risperdal. Jeg føler ikke det hjelper. Før brukte jeg 100 mg zoloft og hadde stort effekt av den, men så sluttet jeg brått og begynte igjen og nå virker den ikke. Men jeg lurer på om jeg brukte seroquel vedsiden av zoloft den gang det ga effekt. Tips? lider av veldig mye tvangstanker Anonymous poster hash: bf411...71e 0 Siter
ISW Skrevet 17. februar 2015 Skrevet 17. februar 2015 Se på www.ananke.no under spørsmål og svar. Det er en seksjon der for spørsmål om medisiner. NHD og en annen psykiater har svart der på eksakt samme spørsmål. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 Skrevet 17. februar 2015 Spørsmål til NHD. Jeg har ikke så bra effekt av Zoloft og Risperdal, bør jeg da skifte medisin eller kan det være en ide å øke medisinene? Anonymous poster hash: bf411...71e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 Skrevet 17. februar 2015 Se på www.ananke.no under spørsmål og svar. Det er en seksjon der for spørsmål om medisiner. NHD og en annen psykiater har svart der på eksakt samme spørsmål. Takk:) Anonymous poster hash: bf411...71e 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. februar 2015 Skrevet 17. februar 2015 Du bør øke dosen med Zoloft. 100 mg mot OCD er neste alltid for lav dose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.