AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 Skrevet 17. februar 2015 El er det bedre de glemmes? Lurer på om du kan ha hatt paranoid psykose uten at noen har skjønt? Dog sa min bror " du haaaar ikke patologisk paranoia"!!!! Men tenker mye på dette føler meg rar & forandret , nå full!!!Anonymous poster hash: 9a77f...49e 0 Siter
XbellaX Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 El er det bedre de glemmes? Lurer på om du kan ha hatt paranoid psykose uten at noen har skjønt? Dog sa min bror " du haaaar ikke patologisk paranoia"!!!! Men tenker mye på dette føler meg rar & forandret , nå full!!!Anonymous poster hash: 9a77f...49e Har du ny time denne uken eller er det vinterferie? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 El er det bedre de glemmes? Lurer på om du kan ha hatt paranoid psykose uten at noen har skjønt? Dog sa min bror " du haaaar ikke patologisk paranoia"!!!! Men tenker mye på dette føler meg rar & forandret , nå full!!!Anonymous poster hash: 9a77f...49e Jeg synes det er på høy tid at du får skikkelig hjelp iallefall, du har slitt så lenge nå. 0 Siter
ISW Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Jeg synes du burde forby deg selv å drikke alkohol før du har fått sykdommen din under kontroll. At du sitter og drikker og samtidig skriver på DOL virker ganske uhensiktsmessig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Syntes det er dårlig at du ikke får bedre hjelp. Anonymous poster hash: b745e...012 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.