AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Jeg holder på å trappe ned Zyprexa fra 5 mg til 2,5. Etter å ha vært helt frisk i sikkert 10 år. Men jeg får noen voldsomme abstinenser. Det har vært plent umulig å sovne om kvelden denne første uka, og må ta Stesolid for å sovne, men det kan jeg jo bli avhengig av. Så hva skal jeg gjøre? er det noe annet jeg kan ta for å sovne om kvelden ? jeg er helt fin form på dagen. Vil disse abstinensene avta etter hvert, og i så fall hvor lang tid tar dette? Anonymous poster hash: e3f14...f8c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Jeg holder på å trappe ned Zyprexa fra 5 mg til 2,5. Etter å ha vært helt frisk i sikkert 10 år. Men jeg får noen voldsomme abstinenser. Det har vært plent umulig å sovne om kvelden denne første uka, og må ta Stesolid for å sovne, men det kan jeg jo bli avhengig av. Så hva skal jeg gjøre? er det noe annet jeg kan ta for å sovne om kvelden ? jeg er helt fin form på dagen. Vil disse abstinensene avta etter hvert, og i så fall hvor lang tid tar dette? Anonymous poster hash: e3f14...f8c Prøvd melatonin (Circadin)? Anonymous poster hash: 55e53...e46 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Jeg holder på å trappe ned Zyprexa fra 5 mg til 2,5. Etter å ha vært helt frisk i sikkert 10 år. Men jeg får noen voldsomme abstinenser. Det har vært plent umulig å sovne om kvelden denne første uka, og må ta Stesolid for å sovne, men det kan jeg jo bli avhengig av. Så hva skal jeg gjøre? er det noe annet jeg kan ta for å sovne om kvelden ? jeg er helt fin form på dagen. Vil disse abstinensene avta etter hvert, og i så fall hvor lang tid tar dette? Anonymous poster hash: e3f14...f8c Kanskje seroquel kunne vært noe? Det har hjulpet meg før- 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Disse abstinensene vil avta. Antar at de er borte etter 2-4 uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.