Gå til innhold

Dårligste selvtilliten det nesten går ann...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fylte en del skjemaer hos psykologen. På en av skjemaene var det angående hvordan personligheten er.. det var et slags diagram der resultatet var satt inn..

0 var i midten, normalen for belfolkningen for hvert personlighetstrekk var en liten strek på hver del. Så ser vi på mitt resultatet da..

Jeg en kjempe lang strek på dårlig selvhevdelse, så dårlig at den nesten stanget i kanten. Psykologen min sa det faktisk nesten ikke gikk ann slå "dårligere" på den.

Og det går på hvor flink jeg er til å sette grenser, og tørre si ifra når jeg føler meg dårlig behandlet osv

Akuratt det samme skjedde på den som het "utnyttelse" eller noe lignende. At folk kan fort utnytte meg fordi jeg ikke tørr sette grenser fordi jeg er redd folk skal bli sinte..

Skåret også veldig dårlig på angående sosialt.

Mens alle de andre man kunne skåre på som var at man hadde god selvhevdelse og slike ting, var bare en liten strek..

Og folk har bedt meg bare ta meg isammen..jeg må jo tåle såpass...

Endret av Caylee
Skrevet

Ja, selvfølgelig må du som andre mennesker av og til ta deg sammen. Hvorfor skulle du ikke det?

Skrevet

Ja, selvfølgelig må du som andre mennesker av og til ta deg sammen. Hvorfor skulle du ikke det?

Jeg har ikke sagt jeg ikke må ta meg isammen. Jeg sa at det er ikke så enkelt å bare ta seg isammen og så løser det seg

Skrevet

Jeg har ikke sagt jeg ikke må ta meg isammen. Jeg sa at det er ikke så enkelt å bare ta seg isammen og så løser det seg

Har noen sagt at det er så enkelt?

Skrevet

Har noen sagt at det er så enkelt?

Ja.

Hørt det så mange ganger at det er ikke vits nevne antall.

Skrevet

Ja.

Hørt det så mange ganger at det er ikke vits nevne antall.

Ok. Jeg har ikke sett at noen har sagt til deg her på dol at dette er enkelt.

Skrevet

Det handler å lese gjennom linjene

Det er vel egentlig det du bør redusere på. Forhold deg til det som står der.

Skrevet

Dette er projeksjon, tror jeg. Det er ganske vanlig ved personlighetsforstyrrelser, etter hva jeg forstår.

Skrevet

Det er vel egentlig det du bør redusere på. Forhold deg til det som står der.

Får prøve :)

Skrevet

Dette er projeksjon, tror jeg. Det er ganske vanlig ved personlighetsforstyrrelser, etter hva jeg forstår.

Ja det er det sa hun. Resultatet mitt var typisk unnvikende pf.

Rart å tenke på det hele startet fordi jeg trodde det hadde borderline. Men hun sa de med bordeline har mye mere variert resultatet. at strekene er litt mer på forskjellige steder.

hvis jeg ikke hadde spurt om å skjekke, kanskje jeg aldri sett hvor ille det faktisk er angående det der

Skrevet

hvis jeg ikke hadde spurt om å skjekke, kanskje jeg aldri sett hvor ille det faktisk er angående det der

Nå er ikke de testene mer enn pekepinn, men men. ;) Da har du jo fått en pekepinn.

Skrevet

Nå er ikke de testene mer enn pekepinn, men men. ;) Da har du jo fått en pekepinn.

pekepinn? hva mener du?

Den testen jeg tok opp i denne tråden sa ingenting om det nei. det psykologen sa var at det gjorde oss mer sikker på at det var ganske riktig. men den jeg fikk svar på sist gang var en slik test som går mere ut på type

men uansett en test er ikke helt sikker uansett, men for meg spiller ikke det rolle. det viktigste er at vi har funnet ut hva vi må jobbe med

Skrevet

Beklager, jeg skjønner ikke hva du og missmas skriver om. Bare overse dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...