missmas Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Jeg var lagt inn for manisk psykose over lengre tid, da jeg slapp ut av sykehuset hadde jeg 4 ukers hukommelsestap og masse kaos i hodet. Kaoset i hodet var kjempeplagsomt og fikk meg til å skrive mye dikt på Facebook for å takle det. Etterhvert ble Abilify økt til 15 mg og etter over to år har kaoset endelig roet seg og plager meg ikke mer. Er dette bipolar lidelse? En person på Facebook er stygg med meg og sier at å gå on and on ang manisk psykose og kaos i hodet er alvorlig personlighetsforstyrrelse. Det var i en støttegruppe for bipolar lidelse. Jeg er bannet derifra fordi de hadde ingen forståelse for at å komme seg etter psykose var vanskelig. Er istedet i en schizoaffektiv gruppe der noen andre bipolare med psykose er, og der forstår de godt... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Jeg var lagt inn for manisk psykose over lengre tid, da jeg slapp ut av sykehuset hadde jeg 4 ukers hukommelsestap og masse kaos i hodet. Kaoset i hodet var kjempeplagsomt og fikk meg til å skrive mye dikt på Facebook for å takle det. Etterhvert ble Abilify økt til 15 mg og etter over to år har kaoset endelig roet seg og plager meg ikke mer. Er dette bipolar lidelse? En person på Facebook er stygg med meg og sier at å gå on and on ang manisk psykose og kaos i hodet er alvorlig personlighetsforstyrrelse. Det var i en støttegruppe for bipolar lidelse. Jeg er bannet derifra fordi de hadde ingen forståelse for at å komme seg etter psykose var vanskelig. Er istedet i en schizoaffektiv gruppe der noen andre bipolare med psykose er, og der forstår de godt... Du bør vel forholde deg til hve psykiatrien har sagt? Ikke bry deg om de på nettet. 0 Siter
Toga Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Har det noe å si? Det er hva vi gjør som avgjør hvem vi er. 0 Siter
missmas Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Skrevet 18. februar 2015 Har det noe å si? Det er hva vi gjør som avgjør hvem vi er. Manien var ikke noe jeg gjorde, det var utenfor min kontroll, samme med kaoset i hodet Jeg er bare heldig Abilify ble økt 0 Siter
Toga Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Manien var ikke noe jeg gjorde, det var utenfor min kontroll, samme med kaoset i hodetJeg er bare heldig Abilify ble øktTror nok de med personlighetsforstyrrelser også opplever situasjonen som noe utenfor deres kontroll. 0 Siter
missmas Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Skrevet 18. februar 2015 Tror nok de med personlighetsforstyrrelser også opplever situasjonen som noe utenfor deres kontroll. Men hva har mani med psykose med personlighetsforstyrrelse å gjøre ? 0 Siter
Toga Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Men hva har mani med psykose med personlighetsforstyrrelse å gjøre ?Det er du som trekker inn "alvorlig personlighetsforstyrrelse"... 0 Siter
missmas Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Skrevet 18. februar 2015 Det er du som trekker inn "alvorlig personlighetsforstyrrelse"... Nei det var en tidligere Facebook venn som ble lei av å høre om mitt kaos i hodet og admins i gruppa ifølge henne 0 Siter
Toga Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Nei det var en tidligere Facebook venn som ble lei av å høre om mitt kaos i hodet og admins i gruppa ifølge henneÅja, men da så. Da var det vel ikke noe spørsmål da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.