Gå til innhold

Personlighetsforstyrrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var lagt inn for manisk psykose over lengre tid, da jeg slapp ut av sykehuset hadde jeg 4 ukers hukommelsestap og masse kaos i hodet. Kaoset i hodet var kjempeplagsomt og fikk meg til å skrive mye dikt på Facebook for å takle det. Etterhvert ble Abilify økt til 15 mg og etter over to år har kaoset endelig roet seg og plager meg ikke mer. Er dette bipolar lidelse? En person på Facebook er stygg med meg og sier at å gå on and on ang manisk psykose og kaos i hodet er alvorlig personlighetsforstyrrelse. Det var i en støttegruppe for bipolar lidelse. Jeg er bannet derifra fordi de hadde ingen forståelse for at å komme seg etter psykose var vanskelig. Er istedet i en schizoaffektiv gruppe der noen andre bipolare med psykose er, og der forstår de godt...

Skrevet

Jeg var lagt inn for manisk psykose over lengre tid, da jeg slapp ut av sykehuset hadde jeg 4 ukers hukommelsestap og masse kaos i hodet. Kaoset i hodet var kjempeplagsomt og fikk meg til å skrive mye dikt på Facebook for å takle det. Etterhvert ble Abilify økt til 15 mg og etter over to år har kaoset endelig roet seg og plager meg ikke mer. Er dette bipolar lidelse? En person på Facebook er stygg med meg og sier at å gå on and on ang manisk psykose og kaos i hodet er alvorlig personlighetsforstyrrelse. Det var i en støttegruppe for bipolar lidelse. Jeg er bannet derifra fordi de hadde ingen forståelse for at å komme seg etter psykose var vanskelig. Er istedet i en schizoaffektiv gruppe der noen andre bipolare med psykose er, og der forstår de godt...

Du bør vel forholde deg til hve psykiatrien har sagt? Ikke bry deg om de på nettet.

Skrevet

Har det noe å si? Det er hva vi gjør som avgjør hvem vi er.

Skrevet

Har det noe å si? Det er hva vi gjør som avgjør hvem vi er.

Manien var ikke noe jeg gjorde, det var utenfor min kontroll, samme med kaoset i hodet

Jeg er bare heldig Abilify ble økt

Skrevet

Manien var ikke noe jeg gjorde, det var utenfor min kontroll, samme med kaoset i hodet

Jeg er bare heldig Abilify ble økt

Tror nok de med personlighetsforstyrrelser også opplever situasjonen som noe utenfor deres kontroll.

Skrevet

Tror nok de med personlighetsforstyrrelser også opplever situasjonen som noe utenfor deres kontroll.

Men hva har mani med psykose med personlighetsforstyrrelse å gjøre ?

Skrevet

Men hva har mani med psykose med personlighetsforstyrrelse å gjøre ?

Det er du som trekker inn "alvorlig personlighetsforstyrrelse"...

Skrevet

Det er du som trekker inn "alvorlig personlighetsforstyrrelse"...

Nei det var en tidligere Facebook venn som ble lei av å høre om mitt kaos i hodet og admins i gruppa ifølge henne

Skrevet

Nei det var en tidligere Facebook venn som ble lei av å høre om mitt kaos i hodet og admins i gruppa ifølge henne

Åja, men da så. ;)

Da var det vel ikke noe spørsmål da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...