AnonymousDoler Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Ja, det der skjønte jeg. Det jeg ikke skjønte var relevansen. Og hvorfor dette var noe hun hadde "glemt". Okei omformulering før jeg tar kvelden Du spør (trodde jeg, mulig jeg misforstod) "hva er det hun tenker om hvilken tilstand trygdede er i" Jeg prøvde å svare "hun har et litt fordreid syn hvor man skal være "ekstremt udugelig" av type klarer ikke ta vare på seg selv overhodet for at en ikke skal kunne klare seg i arbeidslivet" Hun glemmer at det faktisk stilles ganske mange krav i arbeidslivet i dag i Norge Men jeg er helt surrete i hodet så sikkert bare jeg som raller, natta 0 Siter
Toga Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Okei omformulering før jeg tar kvelden Du spør (trodde jeg, mulig jeg misforstod) "hva er det hun tenker om hvilken tilstand trygdede er i" Jeg prøvde å svare "hun har et litt fordreid syn hvor man skal være "ekstremt udugelig" av type klarer ikke ta vare på seg selv overhodet for at en ikke skal kunne klare seg i arbeidslivet" Hun glemmer at det faktisk stilles ganske mange krav i arbeidslivet i dag i Norge Men jeg er helt surrete i hodet så sikkert bare jeg som raller, nattaAh, ok. Sånn ja. Det blir vel en alternativ tolkning av mitt retoriske spørsmål "hva er det hun tenker om hvilken tilstand trygdede er i", samt en teori (som en besvarelse på det) som er litt usannsynlig etter min mening, siden hun selv er i den motsatte situasjonen - hun er etter hennes mening ren og pen, men likevel syk.Natta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.