Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. februar 2015 Skrevet 22. februar 2015 Tråden gjenspeiler vel det faktum at ingen metode passer for alle individer og alle problemstillinger. 0 Siter
DoleMari Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Skrevet 22. februar 2015 I motsetning til flere her, så opplever jeg han som genuin og ekte med en lidenskap for mennesker og ekte glede over å hjelpe andre. Noen har et kraftigere uttrykk enn andre, og det kjenner meg meg igjen i selv også. Kanskje derfor han fenger meg:) 0 Siter
Kalevaala Skrevet 22. februar 2015 Skrevet 22. februar 2015 I motsetning til flere her, så opplever jeg han som genuin og ekte med en lidenskap for mennesker og ekte glede over å hjelpe andre. Noen har et kraftigere uttrykk enn andre, og det kjenner meg meg igjen i selv også. Kanskje derfor han fenger meg:) Jeg oppfatter ham også som genuin og ekte. Han er bare ikke hva jeg trenger. NHD oppsummerer det fint. 0 Siter
DoleMari Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Skrevet 22. februar 2015 Jeg oppfatter ham også som genuin og ekte. Han er bare ikke hva jeg trenger. NHD oppsummerer det fint. Enig. Vi er alle forskjellige. Og kanskje alt til sin tid også Det føler i alle fall jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.