Gå til innhold

Nevn tre ting som gjør livet verdt å leve

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, jeg lider nok mest av å ha det jevnt over fint :)

Kunne forresten lett addet på mange punkter jeg også, og både god mat, god vin, godt øl, bra musikk, gode sceneopplevelser, en fengslende bok, en rolig sofafredag, en sosial lørdag, en artig brett- eller kortspillkveld med familie eller venner, deilig sex, en spennende reise til langt-vekk-istan, kaffe fra svartkjel på fjellet, å skape, å snekre, følelsen man har når man kommer hjem etter ei hard treningsøkt, å få til noe man har jobbet med lenge, en vakker bukett tulipaner som dukker opp når man sist venter det etc etc hører jo til på en slik liste. Likevel, når det koker ned til tre "ting" som gjør livet mitt så godt som det er så står det å være den heldige mamman til tidenes fineste jr, å være den heldige kjæresten og vennen til min trygge, snille, eventyrlystne, glade mann, og det å få alle de artige øyeblikkene sammen med venner, familie og kollegaer med latter både i hodet og hjerte i en særstilling :)

Høres ut som du har et fantastisk flott og innholdsrikt liv. Gratulerer!

Anonymous poster hash: a9e30...a40

Annonse

Høres ut som du har et fantastisk flott og innholdsrikt liv. Gratulerer!

Ja jeg syns jeg har et bra liv, selv om jeg sikkert kunne klagd over masse om jeg tok på meg de brillene. Jeg skjønner at detdet kan være provoserende for en del på et helseforum at noen sier at de har det bra, men jeg kommer ikke til å slutte å uttrykke dette av den grunn. Håper dagen din ellers er bra :)

Takk til tråstarter for dette tema. Det er så lett å glemme alt en har som gleder i hverdagsmaset. Det er nok mange ting som gjør livet verdt å leve , men jeg skal holde meg til de 3 viktigste for meg.

1 Min datter

2 Min mann

3 Dyrene mine

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...