Gå til innhold

Er man da psykotisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har en drøy tankeverden, med tanker feks om at man er en maskin og folk derfor er redde og derfor har lobotomert en og holder foredrag om dette på universitetet, og dette medfører mye angst og konsentrasjonsvansker, er man da psykotisk? Selv om man i "bedre" stunder tenker at man er den neste einstein, og at forskerne har kode i forelesningen myntet på deg, spesielt rettet mot geniet.

NB: vedkommende holder tankene sine mest for seg selv, og opptrer ikke truende eller utagerende, driver ikke med rus, styrer lånekassepengene fornuftig og får i seg mat og drikke.

Det har jo noe å si. For da trenger man kanskje fortsatt medisiner. Selv om den nye behandleren mener man har bla unnvikende pf.

Anonymous poster hash: 19bbe...a9f

Skrevet

Helvettes dritt!!!

Det er bare vås.

Jeg skriver meg ut. Da kommer de sikkert til å notere at jeg er kurert, siden jeg ikke ønsker mer "hjelp".

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, dette er psykotisk.

Skrevet

Takk.

Men det spiller jo ingen rolle. Jeg er en umoralsk, lat surekopp uansett. Det spiller ingen rolle om man har en diagnose. Dum er jeg og. Kan like godt brukes som gjødsel.

Skrevet

Neida.

Skrevet

Neida.Anonymous poster hash: 19bbe...a9f

Gjødsel blir vi alle til slutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...