Caylee Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Hvor ille er det hvis en person er engstelig, har null konsentrasjon, ligger langt bak og ikke takler skolen og har mer lyst til å dø enn å gå på skolen? Og dette er ikke snakk om meg. Men alle personer som tenker slik. 0 Siter
ISW Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Det høres ut som man er deprimert hvis man tenker sånn. Det kan behandles 0 Siter
Caylee Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Skrevet 20. februar 2015 Ja, det kan virkelig behandles på 3 dager 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Ja, det kan virkelig behandles på 3 dager Må bruke litt tid på det da... 0 Siter
Caylee Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Skrevet 20. februar 2015 Må bruke litt tid på det da... Hva når det ikke er noe tid igjen? 0 Siter
frosken Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Hvor ille er det hvis en person er engstelig, har null konsentrasjon, ligger langt bak og ikke takler skolen og har mer lyst til å dø enn å gå på skolen? Og dette er ikke snakk om meg. Men alle personer som tenker slik. Jeg lurer litt på hva du mener når du spør om "hvor ille det er"? Hva slags svar kan man da gi? Generelt sett så tenker jeg at det er vondt å ha det slik, men at det som regel vil svinge en del. Noen uker vil være bedre enn andre, noen dager vil være bedre enn andre. Jeg tror ikke det er lurt å ta sine valg kun basert på hvordan det oppleves på de tristeste dagene. Jeg synes også at dersom vedkommende går i regelmessig behandling og har gjort det en stund, så vil det være lurt å kombinere behandling og litt skolegang. 0 Siter
frosken Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Hva når det ikke er noe tid igjen? Hva er det nå du prøver å formidle? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Hvor ille er det hvis en person er engstelig, har null konsentrasjon, ligger langt bak og ikke takler skolen og har mer lyst til å dø enn å gå på skolen? Og dette er ikke snakk om meg. Men alle personer som tenker slik. Erfaringen min er at mange med sånne problemer i ungdomsårene klarer seg overraskende bra som voksne. ikke alle så klart. 0 Siter
Caylee Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Skrevet 20. februar 2015 Jeg er under ekstremt psykisk press. Det prøver jeg å formidle. Men det er vel bare fordi jeg er ung. Ja. er nok det. Sikkert dramaqueen også 0 Siter
Trine Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Ganske ille tror jeg, og veldig slitsomt for den det gjelder. Men det er ikke umulig. Jeg er enig med Gargamel her. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Hva når det ikke er noe tid igjen? Du har jo hele livet foran deg og nok av tid, skynd deg langsomt. 0 Siter
Trine Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Jeg er under ekstremt psykisk press. Det prøver jeg å formidle. Men det er vel bare fordi jeg er ung. Ja. er nok det. Sikkert dramaqueen også Det er ikke bare fordi du er ung, men jo, man er ofte mer dramaqueen når man er 20 enn når man er 30, så mest sannsynlig vil det bli litt lettere med årene. Du bør uansett jobbe med problemene og ikke bare prøve å late som at de ikke er der. 0 Siter
Caylee Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Skrevet 20. februar 2015 Nå vet jeg at det er bare ungdomsproblemer. Og det er ikke såå farlig for unge har ikke ekte problemer. Bare de litt eldre som har ordentlige problemer 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Nå vet jeg at det er bare ungdomsproblemer. Og det er ikke såå farlig for unge har ikke ekte problemer. Bare de litt eldre som har ordentlige problemer Klart du har ekte problemer, men det du sliter med blir ofte bedre med årene. Du er jo så ung. 0 Siter
Trine Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Nå vet jeg at det er bare ungdomsproblemer. Og det er ikke såå farlig for unge har ikke ekte problemer. Bare de litt eldre som har ordentlige problemer Hvordan kom du fram til den konklusjonen? 0 Siter
frosken Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Nå vet jeg at det er bare ungdomsproblemer. Og det er ikke såå farlig for unge har ikke ekte problemer. Bare de litt eldre som har ordentlige problemer Nå misbruker du doktoronline. 0 Siter
Caylee Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Skrevet 20. februar 2015 Ok. jeg er en ond person som er umoden og uvelkommen Takk for svar uansett. 0 Siter
frosken Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Ok. jeg er en ond person som er umoden og uvelkommen Takk for svar uansett Nå synes jeg du skal gå deg en tur i stedet for å være på nett. Du er velkommen tilbake når du har funnet tilbake de mer konstruktive sidene i deg selv. 0 Siter
Caylee Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Skrevet 20. februar 2015 Klart du har ekte problemer, men det du sliter med blir ofte bedre med årene. Du er jo så ung. Håper det.. Jeg var litt rar ista men mente ikke svare surt. Betyr mye at du tok deg tid å svare 0 Siter
Caylee Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Skrevet 20. februar 2015 Hvordan kom du fram til den konklusjonen? Jeg var bare litt lei meg.. Burde ikke skrevet det, jeg skjønte jo egentlig hva dere mente. Betyr mye at du svarte meg å 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.