Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ille er det hvis en person er engstelig, har null konsentrasjon, ligger langt bak og ikke takler skolen og har mer lyst til å dø enn å gå på skolen?

Og dette er ikke snakk om meg. Men alle personer som tenker slik.

Skrevet

Det høres ut som man er deprimert hvis man tenker sånn. Det kan behandles :)

Skrevet

Ja, det kan virkelig behandles på 3 dager

Må bruke litt tid på det da...

Skrevet

Må bruke litt tid på det da...

Hva når det ikke er noe tid igjen?

Skrevet

Hvor ille er det hvis en person er engstelig, har null konsentrasjon, ligger langt bak og ikke takler skolen og har mer lyst til å dø enn å gå på skolen?

Jeg lurer litt på hva du mener når du spør om "hvor ille det er"? Hva slags svar kan man da gi?

Generelt sett så tenker jeg at det er vondt å ha det slik, men at det som regel vil svinge en del. Noen uker vil være bedre enn andre, noen dager vil  være bedre enn andre. Jeg tror ikke det er lurt å ta sine valg kun basert på hvordan det oppleves på de tristeste dagene. Jeg synes også at dersom vedkommende går i regelmessig behandling og har gjort det en stund, så vil det være lurt å kombinere behandling og litt skolegang.

Skrevet

Hva er det nå du prøver å formidle?

Gjest Gargamel
Skrevet

Erfaringen min er at mange med sånne problemer i ungdomsårene klarer seg overraskende bra som voksne. ikke alle så klart.

Skrevet

Jeg er under ekstremt psykisk press. Det prøver jeg å formidle.

Men det er vel bare fordi jeg er ung. Ja. er nok det. Sikkert dramaqueen også

Skrevet

Ganske ille tror jeg, og veldig slitsomt for den det gjelder. Men det er ikke umulig. Jeg er enig med Gargamel her.

Skrevet

Du har jo hele livet foran deg og nok av tid, skynd deg langsomt.

Skrevet

Jeg er under ekstremt psykisk press. Det prøver jeg å formidle.

Men det er vel bare fordi jeg er ung. Ja. er nok det. Sikkert dramaqueen også

Det er ikke bare fordi du er ung, men jo, man er ofte mer dramaqueen når man er 20 enn når man er 30, så mest sannsynlig vil det bli litt lettere med årene. Du bør uansett jobbe med problemene og ikke bare prøve å late som at de ikke er der.

Skrevet

Nå vet jeg at det er bare ungdomsproblemer. Og det er ikke såå farlig for unge har ikke ekte problemer. Bare de litt eldre som har ordentlige problemer

Skrevet

Nå vet jeg at det er bare ungdomsproblemer. Og det er ikke såå farlig for unge har ikke ekte problemer. Bare de litt eldre som har ordentlige problemer

Klart du har ekte problemer, men det du sliter med blir ofte bedre med årene. Du er jo så ung.

Skrevet

Hvordan kom du fram til den konklusjonen?

Skrevet

Nå misbruker du doktoronline.

Skrevet

Ok. jeg er en ond person som er umoden og uvelkommen

Takk for svar uansett.

Skrevet

Ok. jeg er en ond person som er umoden og uvelkommen

Takk for svar uansett

Nå synes jeg du skal gå deg en tur i stedet for å være på nett.  Du er velkommen tilbake når du har funnet tilbake de mer konstruktive sidene i deg selv.

Skrevet

Klart du har ekte problemer, men det du sliter med blir ofte bedre med årene. Du er jo så ung.

Håper det..

Jeg var litt rar ista men mente ikke svare surt.

Betyr mye at du tok deg tid å svare

Skrevet

Hvordan kom du fram til den konklusjonen?

Jeg var bare litt lei meg..

Burde ikke skrevet det, jeg skjønte jo egentlig hva dere mente.

Betyr mye at du svarte meg å

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...