Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synes jeg du skal gå deg en tur i stedet for å være på nett.  Du er velkommen tilbake når du har funnet tilbake de mer konstruktive sidene i deg selv.

Jeg trenger ikke gå tur. Jeg pustet rolig og prøvde tenke fornuftig, noe lignende som å telle til 10.

Men uansett burde gå tur sånn egentlig.. har ikke vært ute av døra på nesten uke

Skrevet

Nå virker jeg rar...

Gå fra en til en annen på noen minutter

Skrevet

Kom deg ut!

Snus inn vinterlufta/vårlufta (avhengig av hvor du bor) - kjenn at kroppen hører til hodet (eller omvendt?) - sleng med armene, og se om du finner 3 fine ting i løpet av turen, som du kan fortelle om her :-)

Skrevet

Kom deg ut!

Snus inn vinterlufta/vårlufta (avhengig av hvor du bor) - kjenn at kroppen hører til hodet (eller omvendt?) - sleng med armene, og se om du finner 3 fine ting i løpet av turen, som du kan fortelle om her :-)

Høres fint ut..

Finne 3 ting? Du mener sånt som en kongle, pinne og en stein?

Gjest Gargamel
Skrevet

Høres fint ut..

Finne 3 ting? Du mener sånt som en kongle, pinne og en stein?

3 nøtter kanskje?

Skrevet

Hallo - du kan jo prøve å legg to pinner i kors for å gjøre dagen din litt bedre enn den tydeligvis er da!

Hvis du har sans for små detaljer, så kan selvsagt kongle, pinne og stein være tre skatter som du oppdager - men det kan jo være at du treffer på en hyggelig gammel dame som hilser på deg, at du oppdager at det skal være en fin konsert du har lyst til å gå på i helga, at du ser noen barnehageunger som leker begeistret i parken, at du hører en kjøttmeis prøve vårstemmen forsiktig, at du får sabla lyst til å hive en snøball på ei søppelkorg - eller noe helt annet!

Noe jeg har blitt glad for i dag, er smaken av hjemmebakt brød, at jeg gleder meg til å gå på musikal i kveld, at jeg husket å ta med meg en grapefrukt som jeg snart skal spise, yrville kaniner som hopper av glede for å få frokost, vårlufta som er som en mild klem når en kommer ut (i alle fall her jeg bor i dag)

Skrevet

Hallo - du kan jo prøve å legg to pinner i kors for å gjøre dagen din litt bedre enn den tydeligvis er da!

Hvis du har sans for små detaljer, så kan selvsagt kongle, pinne og stein være tre skatter som du oppdager - men det kan jo være at du treffer på en hyggelig gammel dame som hilser på deg, at du oppdager at det skal være en fin konsert du har lyst til å gå på i helga, at du ser noen barnehageunger som leker begeistret i parken, at du hører en kjøttmeis prøve vårstemmen forsiktig, at du får sabla lyst til å hive en snøball på ei søppelkorg - eller noe helt annet!

Noe jeg har blitt glad for i dag, er smaken av hjemmebakt brød, at jeg gleder meg til å gå på musikal i kveld, at jeg husket å ta med meg en grapefrukt som jeg snart skal spise, yrville kaniner som hopper av glede for å få frokost, vårlufta som er som en mild klem når en kommer ut (i alle fall her jeg bor i dag)

Oy, du legger merke til mye detaljer. Det er jo kjempebra ting selvfølgelig:)

Har hørt noen fugler, så er det sollyset er ekstra sterkt men har ikke vært ute så.. men kanskje

Skrevet

Fin dag idag da.. sånn egentlig. Virker litt som våren innenifra..

Skrevet

Håper det..

Jeg var litt rar ista men mente ikke svare surt.

Betyr mye at du tok deg tid å svare

Forstår deg godt akkurat nå, så slapp av...

Skrevet (endret)

Nå husker jeg, du har jo på en måte sol-depresjoner. Kanskje du heller skal vente med turen til det har blitt mørkt. Men det er ganske deilig ute nå, selv om jeg er skuffa over at det er varmegrader og nesten ikke snø igjen. Det skal være kaldt i februar. Du skal ikke undervurdere pinner, kongler og steiner. Når jeg går på fjellet går jeg ofte og titter etter spesielle steiner som jeg kan ta med hjem. Skal ha minst en stein fra hvert fjell jeg har vært på :) Det finnes mange fine steiner. Men det er kanskje bare meg, folk kaller meg uteligger og steingæærn :P

Endret av Trine
Skrevet

Forstår deg godt akkurat nå, så slapp av...

Bra du forstår:)

Skrevet

Nå husker jeg, du har jo på en måte sol-depresjoner. Kanskje du heller skal vente med turen til det har blitt mørkt. Men det er ganske deilig ute nå, selv om jeg er skuffa over at det er varmegrader og nesten ikke snø igjen. Det skal være kaldt i februar. Du skal ikke undervurdere pinner, kongler og steiner. Når jeg går på fjellet går jeg ofte og titter etter spesielle steiner som jeg kan ta med hjem. Skal ha minst en stein fra hvert fjell jeg har vært på :) Det finnes mange fine steiner. Men det er kanskje bare meg, folk kaller meg uteligger og steingæærn :P

Det spørs. Nå som jeg ikke har sett på snøen og bare sitter inne og den sterke sola lyser inn så fikk jeg en skikkelig følelse av vår/sommer. Er faktisk en fin følelse:) å bare se på lyset "lurer" meg litt til å tro det er vår :P

Nei, er jo fint samle på sånt:)

Enig i det. Gøy å da:)

Åhh så kult. Så du samler på steiner på en måte?

Syns ikke det er rart jeg:)

Skrevet

Det spørs. Nå som jeg ikke har sett på snøen og bare sitter inne og den sterke sola lyser inn så fikk jeg en skikkelig følelse av vår/sommer. Er faktisk en fin følelse:) å bare se på lyset "lurer" meg litt til å tro det er vår :P

Nei, er jo fint samle på sånt:)

Enig i det. Gøy å da:)

Åhh så kult. Så du samler på steiner på en måte?

Syns ikke det er rart jeg:)

Ja, på en måte så gjør jeg det :) Så får de stå i hylla i stua.

takk for at du ikke syns det er rart :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...