stjernestøv Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Hadde besøk av sykepleier i dag og jeg var så spent på hva psykiateren hadde sagt, men han hadde ikke snakket med en. Skulle gjøre det til neste gang, ja det har jeg tro på. Bare lurer på, nå tar jeg jo 2 mg risperdal morgen og kveld, hva om jeg tar halvparten...vil bivirkningene bli mindre da? Går jo an å dele dem. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Skrevet 20. februar 2015 Er vel bare til å halvere det? Har jo klart meg på små doser før. 0 Siter
slabbedask Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Er vel bare til å halvere det? Har jo klart meg på små doser før. Er det ikke tryggest å diskutere dette med legen? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Skrevet 20. februar 2015 Er det ikke tryggest å diskutere dette med legen? Jeg får jo aldri snakket med en og nhd er jo psykiater, og kjenner meg litt. Jeg klarte meg med lite solian og nhd har sagt før at litt er bedre enn ingenting, vil bare føle meg bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.