Ninkenpoo Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Glømte å spør deg om kor lang tid det tar før pranolon gir effekt på skjelvinger? Prøvde å søke på nett men fant lite om det 0 Siter
ISW Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Det skal ta cirka et par timers tid. Hvis det ikke virker bør du snakke med legen om doseøkning. (beklager å svare på en NHD-tråd).. 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Skrevet 20. februar 2015 Hmmm då har det tydeligvis ingen effekt på meg:( 0 Siter
ISW Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 20 mg er en lav dose. I følge Felleskatalogen (som NHD siterte fra) så er vanlig dose 120 mg/dag. Du bør snakke med legen din om dette. 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Skrevet 20. februar 2015 Då er det enda håp Skjelvingene går så mye utover jobben min at eg må ta tak i det.... Heldigvis har eg klart å funnet meg i det å ler å spøker om det når eg søler kaffi, mister ting etc Men veldigt mange som stempler meg "han har sikkert et rus problem siden han skjelver sånn" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.