Gå til innhold

Min ocd hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har tvangstanker angående onani, og må onanere i bestemte regler for å bevise meg og andre at jeg ikke er homo, må ikke se på beina, må lukke øynene hardt, må ikke se på lårene, osv osv. 

Hvis jeg så på lårene mine mens jeg onanerte, er dette stort? vil jeg bli dømt som homo av kvinner?

Jeg har en alvorlig tvangstanke som sier, etter jeg har gjort en feil må jeg feile på nytt med ''bra avslutning'' i det ligger spesielle regler. Er det ikke bare å kutte ut en dårlig vane, enn å få til en bra avslutning med spesielle regler ?

Anonymous poster hash: ec928...4f4
Skrevet

Hei

Jeg har tvangstanker angående onani, og må onanere i bestemte regler for å bevise meg og andre at jeg ikke er homo, må ikke se på beina, må lukke øynene hardt, må ikke se på lårene, osv osv. 

Hvis jeg så på lårene mine mens jeg onanerte, er dette stort? vil jeg bli dømt som homo av kvinner?

Nei, dette er tvangstanker.

Anonymous poster hash: d7a23...da7

Skrevet

Hei

Jeg har en alvorlig tvangstanke som sier, etter jeg har gjort en feil må jeg feile på nytt med ''bra avslutning'' i det ligger spesielle regler. Er det ikke bare å kutte ut en dårlig vane, enn å få til en bra avslutning med spesielle regler ?

Hvis det er dette onanering fremkaller er jeg enig med gjestelser, slutt å onanere.

Skrevet (endret)

Hva med å slutte og kalle dette for tvangslidelse?

Som NHD har fortalt deg gjentatte ganger, du har en psykoselidelse. Tvang fungerer ikke på denne måten. Du tror fullt på det du tenker, og da er det vrangforestillinger, ikke tvangstanker

Endret av issomethingwrong
Skrevet

Hvis det er dette onanering fremkaller er jeg enig med gjestelser, slutt å onanere.

Jeg har tvangstanke om før jeg slutter å onanere, og det er at jeg må onanere i bestemte regler, fordi jeg er sikker på at siste gangen jeg onanerer blir vist i storskjerm på dommedag og er så redd for at kvinner og om jeg får en kone i fremtiden skal si til meg, du onanerte mens du hadde øynene åpne du er homo, jeg hater deg, og barna mine skal plage meg, får bare så dødsangst

Skrevet

Hvis DU skulle slutte å onanere, hadde du brydd deg hvordan du onanerte siste gangen? eller hadde du onanert med stil for få en bra avslutning slik at du ikke skal bli avslørt? 

Hadde du onanert på den måten du ville, som feks med åpne øyner, gjøre hva du vil, se hvor du vil, spørsmål til alle

issomethingwrong , veldig usikker der... begge deler kanskje?

Skrevet

Jeg har tvangstanke om før jeg slutter å onanere, og det er at jeg må onanere i bestemte regler, fordi jeg er sikker på at siste gangen jeg onanerer blir vist i storskjerm på dommedag og er så redd for at kvinner og om jeg får en kone i fremtiden skal si til meg, du onanerte mens du hadde øynene åpne du er homo, jeg hater deg, og barna mine skal plage meg, får bare så dødsangst

Men dette er jo vrangforestillinger og det trenger du medisiner for, tar du medisin?

Skrevet

issomethingwrong , veldig usikker der... begge deler kanskje? Anonymous poster hash: ec928...4f4

Ja, det ene trenger jo ikke utelukke det andre. Man kan vel ha begge deler.

Men tvangstanker er mer sånn som dette (for å bruke mitt eksempel): Jeg hadde tanker som sa at jeg burde dø / ta livet mitt. Jeg syntes disse tankene var helt forferdelige og jeg skjønte veldig godt at jeg ikke ønsket å dø. Det var helt sprøtt, men tankene dukket likevel opp. Det er tvangstanker.

Skrevet

Ja, det ene trenger jo ikke utelukke det andre. Man kan vel ha begge deler.

Men tvangstanker er mer sånn som dette (for å bruke mitt eksempel): Jeg hadde tanker som sa at jeg burde dø / ta livet mitt. Jeg syntes disse tankene var helt forferdelige og jeg skjønte veldig godt at jeg ikke ønsket å dø. Det var helt sprøtt, men tankene dukket likevel opp. Det er tvangstanker.

Så tankene mine om at jeg siste gang jeg onanerer i mitt liv må jeg onanerer med spesielle regler, hvis ikke vil kvinner plage meg. Dette er litt forskjell, jeg har til tider tanker om at jeg er sikker på at kvinner vil plage meg, når jeg er litt bedre kan jeg tenke at kanskje det skjer, at jeg frykter det, men er ikke helt sikker. Hva er dette?

Skrevet

Men dette er jo vrangforestillinger og det trenger du medisiner for, tar du medisin?

Tusen takk for du spør, jeg bruker 1 mg risperdal. Håper alt er bra med deg :)

Skrevet

Tusen takk for du spør, jeg bruker 1 mg risperdal. Håper alt er bra med deg :)

Bare hyggelig :) Kanskje det er litt for lite? Jeg tar 4 mg risperdal men jeg vil trappe ned da, føler jeg ikke trenger så mye. Men tror du trenger mer når du sliter med dette.

Skrevet

Bare hyggelig :) Kanskje det er litt for lite? Jeg tar 4 mg risperdal men jeg vil trappe ned da, føler jeg ikke trenger så mye. Men tror du trenger mer når du sliter med dette.

Problemet er at jeg blir så deprimert med risperdal. Eller var jeg kanskje deprimert sånn ellers.. har du opplevd dette? angst og depresjon?

Skrevet

Så tankene mine om at jeg siste gang jeg onanerer i mitt liv må jeg onanerer med spesielle regler, hvis ikke vil kvinner plage meg. Dette er litt forskjell, jeg har til tider tanker om at jeg er sikker på at kvinner vil plage meg, når jeg er litt bedre kan jeg tenke at kanskje det skjer, at jeg frykter det, men er ikke helt sikker. Hva er dette? Anonymous poster hash: ec928...4f4

Vanskelig for meg å si. Kanskje du har tvangslidelse med dårlig innsikt, som det kalles. Det er på en måte en mellomting mellom tvangstanker og vrangforestillinger.

Jeg snakker med en jente på nett (ikke DOL) som veksler mellom temaene suicidalitet og homofili. Hun har alltid hatt litt dårlig innsikt men etter at hun sluttet med Risperdal så tror hun fullt og helt på tvangstankene. Altså at hun er hhv lesbisk og suicidal. Så tvangslidelse kan jo fremstå som psykose så lenge innsikten er dårlig nok.

Skrevet

Problemet er at jeg blir så deprimert med risperdal. Eller var jeg kanskje deprimert sånn ellers.. har du opplevd dette? angst og depresjon?

Jeg føler også jeg blir deprimert av risperdal, helt uten energi også. Kanskje du kunne prøve en annen medisin? Angst har jeg innimellom men tror det har andre årsaker.

Skrevet

Vanskelig for meg å si. Kanskje du har tvangslidelse med dårlig innsikt, som det kalles. Det er på en måte en mellomting mellom tvangstanker og vrangforestillinger.

Jeg snakker med en jente på nett (ikke DOL) som veksler mellom temaene suicidalitet og homofili. Hun har alltid hatt litt dårlig innsikt men etter at hun sluttet med Risperdal så tror hun fullt og helt på tvangstankene. Altså at hun er hhv lesbisk og suicidal. Så tvangslidelse kan jo fremstå som psykose så lenge innsikten er dårlig nok.

Jeg håper du forstår mine tanker. Er det normalt? Jeg tror ikke menn i verden som onanerer tenker på hvordan de ser ut, hva de tenker på, hvor de ser, om øynene er åpne eller lukket. Tror du?

Om jeg feks onanerer mens jeg hostet, tenker jeg at på Dommedag kan jeg risikere å bli ledd av kvinnene, dette skaper dødsangst og gir meg ikke mening med livet lengere..fordi jeg ikke kan få svar på min angst før jeg er død. Men en ting som er rart er at ingen imamer deler mine tanker, de forstår ikke problemet mitt altså. 

Jeg skulle ønske jeg var normal og kunne onanere uten å tenke på avslutninger. 

Om du skulle slutte å onnanere hadde du avsluttet med stil? i tilfelle kvinnene skulle plage deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...