Gå til innhold

Å lytte til hjertet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i en situasjon no der jeg må begynne å lytte mer til min intuisjon. Jeg tenker at man ikke bare skal følge hjertet, men magefølelsen og hodet. Får man for mange negative følelser forbundet med noe, eller noe inni deg sier stopp, så må man bruke hodet og vurdere hvorvidt det kan gagne deg på noen måte eller ikke. Veier ikke de positive tingene opp mot det negative så la vær. Er ting for destruktivt, don't do it. Har du personlig vinning, men frykten stopper deg, do it! Vet ikke om jeg er helt på jordet her ift. hva du mente :P men svarte utifra slik jeg tolket det da :)

Jeg er i en situasjon no der jeg må begynne å lytte mer til min intuisjon. Jeg tenker at man ikke bare skal følge hjertet, men magefølelsen og hodet. Får man for mange negative følelser forbundet med noe, eller noe inni deg sier stopp, så må man bruke hodet og vurdere hvorvidt det kan gagne deg på noen måte eller ikke. Veier ikke de positive tingene opp mot det negative så la vær. Er ting for destruktivt, don't do it. Har du personlig vinning, men frykten stopper deg, do it! Vet ikke om jeg er helt på jordet her ift. hva du mente :P men svarte utifra slik jeg tolket det da :)

Gir jo mening det, takk for svar :) Tenker med tanke på å trappe ned på medisiner, hjertet mitt sier det er rett...intuisjonen også sier jeg vil få det bedre da.

Gir jo mening det, takk for svar :) Tenker med tanke på å trappe ned på medisiner, hjertet mitt sier det er rett...intuisjonen også sier jeg vil få det bedre da.

Har det skjedd noen forandring fra sist du sluttet på medisiner som gjør at det vil gå bedre denne gangen? Slik jeg har forstått det så var det ingen stor suksess å slutte forrige gang.

En liten stund kanskje, men så er vel sjansen stor for at du snart er ute og kjører igjen... Hvorfor utsetter du deg for dette gang etter gang?

Har det skjedd noen forandring fra sist du sluttet på medisiner som gjør at det vil gå bedre denne gangen? Slik jeg har forstått det så var det ingen stor suksess å slutte forrige gang.

Nå slutter jeg ikke helt, jeg bare halverer på medisinen. Skal prøve det før jeg slutter.

Annonse

En liten stund kanskje, men så er vel sjansen stor for at du snart er ute og kjører igjen... Hvorfor utsetter du deg for dette gang etter gang?

Nå skal jeg halvere medisinene og ikke slutte helt enda, skal se hvordan dette går først. Vil føle meg bedre å ha mer energi.

Er det det samme som intuisjonen?

Lytter du til hjertet ditt?

Hvordan vite hva som er frykt og hva som er hjertet/intuisjonen?

Den kjærlige "stemmen" kanskje? Frykt er jo ikke kjærlig?

Å følge hjertet syns jeg er å følge det du innerst inne ønsker

Intuisisjon har mere med at man "føler" ting på seg tror jeg. Frykt er hva du er redd for. Hjertet er hva du ønsker. Jeg tviler på at mennesker har frykt innerst i hjertet. De fleste mennesker ønsker å leve trygt og et godt liv innerst inne.

Å følge hjertet syns jeg er å følge det du innerst inne ønsker

Intuisisjon har mere med at man "føler" ting på seg tror jeg. Frykt er hva du er redd for. Hjertet er hva du ønsker. Jeg tviler på at mennesker har frykt innerst i hjertet. De fleste mennesker ønsker å leve trygt og et godt liv innerst inne.

Klokt formulert :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...