Gå til innhold

Når det går feil vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye skal en holde ut? Når en har vært psyk i godt over 30 år, med mye angst. Til tross for behandling utvikler angsten seg og blir verre. Hver dag er svært tung å komme gjennom og det blir ikke bedre. Er det naturlig at angsten blir verre under behandling? Ingen medisiner hjelper. Får ikke benzo. Hadde kun to sobril som jeg tok igår, og jeg føler meg mer stabil fordi jeg har for en gangs skyld sovet godt.

Snart blir det det samme igjen; skjelven, flere panikkanfall per dag, dissosiasjon, depresjon og Livsgnisten borte.

Jeg er ufør pga dette, men kunne ønske jeg kunne jobbe.

NHD hva hadde du gjort med meg?

Vurderer å bytte behandling/behandler. Men det er ikke så lett.

Anonymous poster hash: 44ad5...98c

Skrevet

Hvor mye skal en holde ut? Når en har vært psyk i godt over 30 år, med mye angst. Til tross for behandling utvikler angsten seg og blir verre. Hver dag er svært tung å komme gjennom og det blir ikke bedre. Er det naturlig at angsten blir verre under behandling? Ingen medisiner hjelper. Får ikke benzo. Hadde kun to sobril som jeg tok igår, og jeg føler meg mer stabil fordi jeg har for en gangs skyld sovet godt.

Snart blir det det samme igjen; skjelven, flere panikkanfall per dag, dissosiasjon, depresjon og Livsgnisten borte.

Funksjonen min var langt bedre før. Jeg sliter også med store konsentrasjonsproblemer, uro; blir fort stresset og får ikke med meg alt folk sier. Før klarte jeg å trene, dusje hver dag og gjøre husarbeid. Nå er jeg utmattet hver dag og det går til h......

Skrevet

Noen ganger må man bare innfinne seg med situasjonen. Når man har vært syk så lenge må en gjøre det beste ut av det.

Skrevet

Noen ganger må man bare innfinne seg med situasjonen. Når man har vært syk så lenge må en gjøre det beste ut av det.

Jeg klarer ikke godta at jeg skal ha det så fryktelig hver dag. Det må da kunne gå an å gjøre ett eller annet.

Skrevet

En ting hadde vært om jeg sto på stedet hvil. Men det blir jo bare verre. Har ikke kontroll på angsten.

Skrevet

En ting hadde vært om jeg sto på stedet hvil. Men det blir jo bare verre. Har ikke kontroll på angsten.

Uff, ikke godt med angst nei. Tar du medisiner da?

Skrevet

Uff, ikke godt med angst nei. Tar du medisiner da?

Tar en bøtte med medisiner hver dag, bla zoloft. Den hjelper litt, men ikke mye.

Har alltid tatt ansvar for livet mitt og jobbet hardt i terapi. Hadde også en viss fremgang. Men siste par årene har det gått feil vei. Derfor er det lett å bli oppgitt. Ekspnerer meg for angsten hver dag. Men den blir bare verre. Terapeuten jeg går til påstår jeg er bedre. Men jeg føler meg verre og er mer deprimert/angst enn før. Forstå det den som kan. Har utviklet sterk tvang også siste året.

Skrevet

Tar en bøtte med medisiner hver dag, bla zoloft. Den hjelper litt, men ikke mye.

Har alltid tatt ansvar for livet mitt og jobbet hardt i terapi. Hadde også en viss fremgang. Men siste par årene har det gått feil vei. Derfor er det lett å bli oppgitt. Ekspnerer meg for angsten hver dag. Men den blir bare verre. Terapeuten jeg går til påstår jeg er bedre. Men jeg føler meg verre og er mer deprimert/angst enn før. Forstå det den som kan. Har utviklet sterk tvang også siste året.

Hva med å prøve en lav dose antipsykotika, det hjelper på angst og tvang.

Skrevet

Hva med å prøve en lav dose antipsykotika, det hjelper på angst og tvang.

Går både på abilify og seroquel...og har lagt på neg ekstremt mye.

Skrevet

Går både på abilify og seroquel...og har lagt på neg ekstremt mye.

Ja det er jo typisk at en legger på seg :(

Skrevet

Ja det er jo typisk at en legger på seg :(

Ja det er det :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...