Gå til innhold

jeg er klar for å kjempe i retten nå

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg er virkelig på tuppa nå,har så mye angst at jeg sliter skikkelig. vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. var hos behandler igår og skal til legen på mandag. så er det bare 1 uke igjen til rettsaken. har bar ikke gruet slik som jeg gjør denne gang,selv om jeg vet at dette er siste gang.er konstant kvalm og sliter med å få i meg noe som helst. ser frem til å få noe som kan roe meg ned denne siste uka,har mest å rømme landet kjenner jeg,men vet selvfølgelig at det ikke hjelper noe som helst :(

Jeg har ikke noe svar på det du spør om, - men har lyst til å si at jeg synes det er rimelig at du gruer deg noe forferdelig. Jeg blir helt satt ut av hvordan rettsprosessen i realiteten kan påføre en som har blitt utsatt for overgrep for så mye ekstrabelastning som har skjedd i ditt tilfelle.  Synes det er rimelig om du både er fryktelig sint og frustrert som følge av at du tvinges til å delta i denne prosessen, og at du gruer deg. Mine synspunkter hjelper neppe deg akkurat nå, for jeg har ikke noe annet forslag enn at du må prøve å få dag etter dag til å gå på best mulig måte. Jeg håper at du vil få det vesentlig bedre når denne prosessen er over - selv om du kanskje kommer til å trenge noen dager også i etterkant på å legge hele greia bak deg.

Jeg synes du skal se etter muligheter hver eneste dag til å få dagen til å bli best mulig for deg selv.  Er et noe du liker å holde på med som du kunne gjøre de kommende dagene? (Jeg drømmer om skiturer i fjellet når livet er slitsomt. )

Endret av frosken
Skrevet

ja får prøve på å fylle dagene,men går på jobb og er helt utslitt når jeg kommer hjem og orker ingenting. og da er det klart alle tankene kommer. jeg liker og å komme meg på fjellet og skitur :) men litt vanskelig når man ikke har lappen lenger. får ta en skitur med venner etter dette er over :) belønning fra meg til meg :lol:

Skrevet

da er det en uke til rettsaken og nervene mine går snart i spinn,har bare en så enorm angst som jeg ikke har opplevd før og det sliter meg helt ut. har vært hos legen idag men jeg er ikke så flink å formidle hvordan jeg har det og jeg føler alltid at jeg må skyndte meg når jeg er der pga andre pas. fikk resept på sobril til jeg skal i retten. skulle gjerne tatt en nå men skal på jobb om 3 timer så det tør jeg ikke. jeg får heller tenke at i neste uke blir det kanskje bedre, etter onsdag. jeg må bare holde ut denne uken og mandagen når jeg skal vitne :huh: da kan jeg kanskje endelig komme med noe positivt her på dol :D

mariaflyfly
Skrevet

da er det en uke til rettsaken og nervene mine går snart i spinn,har bare en så enorm angst som jeg ikke har opplevd før og det sliter meg helt ut. har vært hos legen idag men jeg er ikke så flink å formidle hvordan jeg har det og jeg føler alltid at jeg må skyndte meg når jeg er der pga andre pas. fikk resept på sobril til jeg skal i retten. skulle gjerne tatt en nå men skal på jobb om 3 timer så det tør jeg ikke. jeg får heller tenke at i neste uke blir det kanskje bedre, etter onsdag. jeg må bare holde ut denne uken og mandagen når jeg skal vitne :huh: da kan jeg kanskje endelig komme med noe positivt her på dol :D

Hold ut! Vi er mange som heier på deg. :)

Skrevet

Hold ut - husk at det vil komme bedre tider!

Skrevet

hei dere,da er dedt bare helgen igjen og jeg er glad jeg skal jobbe hele helga så jeg ikke får tenkt for mye. mandag er det retten, for siste gang og dette har jeg sett frem til å bli ferdig med i to år nå,selv om jeg gruer vannet av meg. men nå vet jeg at det nærmer seg slutten for dette marerittet og jeg kan begynne å ta fatt på livet igjen. har ett spørsmål til dere: hvor lenge før kan jeg ta sobril og hvor lenge virker den? merker ikke så veldig mye med 1 så jeg må ta to stk. jeg har og funnet ut noe annet lurt:jeg har kjøpt meg briller med styrke 4 (jeg bruker ikke briller) så ser det ut som jeg ser på tiltalte hele veien mens jeg egentlig ikke ser en dritt he he. funker veldig bra og er ett godt tips hvis du sliter med at mange ser på deg på en gang :)

Skrevet

Jeg kommer til å tenke på deg på mandag, håper det vil gå som best det kan.

God helg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...