Gå til innhold

En dag uten Zoloft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg hadde ikke mer zoloft og pleier å ta 200 mg. Jeg tok ikke og i dag når jeg våknet var jeg veldig irritabel, jeg var sint, følte meg utenfor i samfunnet, ocden var mye værre. Tankene om onani om at jeg må gjøre det igjen og at det blir vist i dommedag ble styrket. Er veldig urolig, føler meg urettferdigbehandlet av Norge, Fredsringer skaper sinne hos meg, fordi jeg føler meg sjalu for at jeg ikke blir intervjuet og er kjent. Jeg vil i media, jeg vil si at jeg ble dårlig behandlet, jeg vil bli sett og hørt.

Ingen av dere svarer meg på ocden min, dette vil si at dette er farlig

trenger jeg å onanere på nytt for så slutte helt? må jeg onanere med lukked øyner, se opp i veggen og lukke øynene hardt må jeg det for å bevise folk at jeg ikke er homo?

Anonymous poster hash: 2bf37...ee8
Skrevet

Hva om kona mi og barna mine om jeg får får vite måten jeg onanerte på, som jeg er sikker på de får vite på dommedag. Kanskje jeg så på låra mine med uhhell, da sier de'' pappa du er homo''

Skrevet

Tenk sånn:

"Kanskje jeg er homo. Kanskje jeg er hetero. Jeg kan ikke vite det, og jeg skal ikke bekymre meg for det"

"Kanskje det finnes en dommedag. Kanskje jeg blir filmet, kanskje ikke. Det er ingenting å gjøre med det. Men frem til det skal jeg ikke bekymre meg for det".

Aksepter tankene dine som tanker. Kutt ut bekymringen rundt dem. Du vil få et nytt og bedre liv.

Zoloft er utsolgt i Oslo, men det finnes fortsatt på visse apotek.

Skrevet

Trur kanskje du trenger litt meir enn bare zoloft, går du i terapi?

Skrevet

Mine tanker om at jeg må få en bra avslutning med onani fordi det er siste gang jeg onanerer, så må jeg onanere med spesielle regler, lukkede øyner, se opp mot taket osv, er dette tvangstanker og handlinger? eller må man avslute med stil siste gang man gjør en ting?

Skrevet

Mine tanker om at jeg må få en bra avslutning med onani fordi det er siste gang jeg onanerer, så må jeg onanere med spesielle regler, lukkede øyner, se opp mot taket osv, er dette tvangstanker og handlinger? eller må man avslute med stil siste gang man gjør en ting? Anonymous poster hash: 2bf37...ee8

Det er enten både tvangstanker og tvangshandlinger, eller kanskje trolling.

Anonymous poster hash: b9f03...f5d

Skrevet

Jeg ville for å være ærlig være langt mer bekymret for at trådene dine leses av PST (jfr dette med at du vil reise til Syria og krige, pluss ditt hat ovenfor Norge og jøder) enn du burde være bekymret for om du er homo hvis du onanerer feil eller at noen viser deg på film på en eventuell dommedag.

Interessant hvordan man som regel bekymrer seg for feil ting.

Skrevet

Jeg ville for å være ærlig være langt mer bekymret for at trådene dine leses av PST (jfr dette med at du vil reise til Syria og krige, pluss ditt hat ovenfor Norge og jøder) enn du burde være bekymret for om du er homo hvis du onanerer feil eller at noen viser deg på film på en eventuell dommedag.

Interessant hvordan man som regel bekymrer seg for feil ting.

tror pst vet om meg. Og så tror jeg ikke de følger med på siden her, hvis ikke noen av dere har varsla dem da. Dette gir også stress som du nevner nå, og gjør meg sykere, ved at pst skulle overvåke meg. Jeg er ingen kriminell

Skrevet

tror pst vet om meg. Og så tror jeg ikke de følger med på siden her, hvis ikke noen av dere har varsla dem da. Dette gir også stress som du nevner nå, og gjør meg sykere, ved at pst skulle overvåke meg. Jeg er ingen kriminell Anonymous poster hash: 2bf37...ee8

Poenget mitt er at du, som mange andre med angst, bekymrer deg for "feil" ting.

Ref eksemplet til NHD om han med flyskrekk som kjørte MC i 150 km/t på vei til flyskrekkurset.

Jeg sier ikke at du kommer til å bli tatt, men jeg mener at sjansen for det er større enn for det du frykter.

Skrevet

Poenget mitt er at du, som mange andre med angst, bekymrer deg for "feil" ting.

Ref eksemplet til NHD om han med flyskrekk som kjørte MC i 150 km/t på vei til flyskrekkurset.

Jeg sier ikke at du kommer til å bli tatt, men jeg mener at sjansen for det er større enn for det du frykter.

hehe

Skrevet

tror pst vet om meg. Og så tror jeg ikke de følger med på siden her, hvis ikke noen av dere har varsla dem da. Dette gir også stress som du nevner nå, og gjør meg sykere, ved at pst skulle overvåke meg. Jeg er ingen kriminell

Hvorfor er du dømt til fengsel da?

Skrevet

Hvorfor er du dømt til fengsel da?

Fordi jeg forsvarte meg selv.

Skrevet

Fordi jeg forsvarte meg selv.

Det er ikke vanlig å dømmes til fengsel av den grunn.

Skrevet

Diagnosen er nok trolling her trur eg..........

Det luktr trollings lang vei.

Skrevet

Det luktr trollings lang vei.

Trollings? dette er ikke trollings, spør NHD Issomethingwrong, Trine osv. Jeg lider av dette. Er sykdommen min så rar at folk tror det er kødd?? nå vet jeg det

Skrevet

Trollings? dette er ikke trollings, spør NHD Issomethingwrong, Trine osv. Jeg lider av dette. Er sykdommen min så rar at folk tror det er kødd?? nå vet jeg det Anonymous poster hash: 2bf37...ee8

Jeg vet at dette ikke er trollings. Men ja, du har så bisarre tanker at jeg skjønner at noen tror det.

Om en tid kommer du selv til å se det irrasjonelle i det. Det krever bare rett behandling.

Skrevet

Beklage

Trollings? dette er ikke trollings, spør NHD Issomethingwrong, Trine osv. Jeg lider av dette. Er sykdommen min så rar at folk tror det er kødd?? nå vet jeg det Anonymous poster hash: 2bf37...ee8

Beklager for den kommentaren, var lite gjennomtenkt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...