Gå til innhold

kan dette kalles meltdown?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

I dag da noen bråkte å sprakk ballonger i et bursdagsselskap "voksdnselskap" og hylte å skreik til tross for at jeg ba de roe seg ned, så sprakk det for meg oppi hodet sån at jeg ble rasende frustrert og begynte ukontrollert å grine sån at jeg ikke klarte å holde tårene og grinefjeset inne uansett hva jeg prøvde. Det rett og slett sa pang for meg. Da det ble roligere rundt meg så gikk gråtingen bort, men jeg hadde heletiden tårer som presset på så jeg måtte konsentrere meg om å tenke på noe annet. Nå er jeg i leiligheten min å ser på netflix og nå har jeg det mye bedre oppi hodet.

Kalles denne episoden i selskapet for meltdown?

Jeg har foreløpig aspergers syndrom men er på utredning for tiden for å få korrekt diagnose/r.

Skrevet

I dag da noen bråkte å sprakk ballonger i et bursdagsselskap "voksdnselskap" og hylte å skreik til tross for at jeg ba de roe seg ned, så sprakk det for meg oppi hodet sån at jeg ble rasende frustrert og begynte ukontrollert å grine sån at jeg ikke klarte å holde tårene og grinefjeset inne uansett hva jeg prøvde. Det rett og slett sa pang for meg. Da det ble roligere rundt meg så gikk gråtingen bort, men jeg hadde heletiden tårer som presset på så jeg måtte konsentrere meg om å tenke på noe annet. Nå er jeg i leiligheten min å ser på netflix og nå har jeg det mye bedre oppi hodet.

Kalles denne episoden i selskapet for meltdown?

Jeg har foreløpig aspergers syndrom men er på utredning for tiden for å få korrekt diagnose/r.

Det kan det være. Har du sluttet på medisiner?

Anonymous poster hash: 21437...1fc

Blomsterfluen
Skrevet

Det kan det være. Har du sluttet på medisiner? Anonymous poster hash: 21437...1fc

Ja for en uke siden. Personnalet sier at situasjonen med gråtingen var alvorlig fordi det er noe nytt de aldri har sett før og de mener jeg er som en annen person fordi de kjenner meg ikke igjen. Jeg tenker at alle kan vel få meltdowns avogtill når sån bråk med skrik og ballongsprikking ogmingen som respekterer meg?

Skrevet

Ja for en uke siden. Personnalet sier at situasjonen med gråtingen var alvorlig fordi det er noe nytt de aldri har sett før og de mener jeg er som en annen person fordi de kjenner meg ikke igjen. Jeg tenker at alle kan vel få meltdowns avogtill når sån bråk med skrik og ballongsprikking ogmingen som respekterer meg?

Jeg syntes du skal høre på personalet. 

Anonymous poster hash: 21437...1fc

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg beklager, men meltdown er ikke et begrep jeg bruker, og jeg har heller ikke sett noen definisjon av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...