Gå til innhold

NHD personalet på omsorgsboligen ønsker å skjerme meg

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

De ønsker å skjerme meg fra bursdagsselskaper med masse folk og masse lyder. Og hovedkontakten min mener jeg er ikke til å kjenne igjen og at det er ganske alvårlig at jeg gråt for de har aldri sett meg sån før. Og mamma mener at det gikk raskere før jeg ble dårlig nå etter å ha sluttet med abilify og zoloft, enn forrige gang jeg sluttet på dem.

Men det er vel normalt å begynne å grine av ren frustasjon når ingen bråkmakere i selskapet tar hensyn til meg eller viser respekt for meg som er veldig var for lyder?

Jeg skal ikke til psykolog før mandag i neste uke å prate så jeg lurer på om du vet noe om dette. Jeg sover godt om nettene og sover avogtil ettermiddagskvil også, selvom jeg bare er 29 år. Spessielt hviss varmevifta står på.

Endret av Blomsterfluen
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

22

• AnonymBruker

10

• Trine

6

• Caylee

3

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg føler at NHD ignorerer meg fordi han synes at jeg er nettsøppel, siden han ikke svarer på noe jeg skriver til han for tiden. Jeg føler meg også ignorert av enkelte her på forumet. Men det som jeg tar opp på forumet her er ting jeg trenger å prate om, frs noen andre enn bare det overfølsomme personnalet på omsorgsboligen. Desutten får jeg ikke meltdowns derfor har jeg ikke asperger syndrom. Jeg er en NT (nevrotypiker) og får aldri det jeg ønsker meg.

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Og det er utrolig at det bare er "gjester" som leser trådene jeg skriver ofte. Er jeg ikke verdig dette forumet? Burde jeg bare gått å sovet helt til jul?

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

NHD er ikke pålogget, du kan se når han er pålogget nederst på siden til forumet. så han ignorerer deg ikke :)

Anonymous poster hash: 9cf41...c3b
Skrevet

Og det er utrolig at det bare er "gjester" som leser trådene jeg skriver ofte. Er jeg ikke verdig dette forumet? Burde jeg bare gått å sovet helt til jul?

Du kan ikke alltid forvente svar med en gang heller...

Blomsterfluen
Skrevet

Du kan ikke alltid forvente svar med en gang heller...

Nei, men mine tråder blir jo aldri "populære", så jeg begynner å lure.

Blomsterfluen
Skrevet

NHD er ikke pålogget, du kan se når han er pålogget nederst på siden til forumet. så han ignorerer deg ikke :)Anonymous poster hash: 9cf41...c3b

Ok.

Skrevet

De ønsker å skjerme meg fra bursdagsselskaper med masse folk og masse lyder. Og hovedkontakten min mener jeg er ikke til å kjenne igjen og at det er ganske alvårlig at jeg gråt for de har aldri sett meg sån før. Og mamma mener at det gikk raskere før jeg ble dårlig nå etter å ha sluttet med abilify og zoloft, enn forrige gang jeg sluttet på dem.

Men det er vel normalt å begynne å grine av ren frustasjon når ingen bråkmakere i selskapet tar hensyn til meg eller viser respekt for meg som er veldig var for lyder?

Jeg skal ikke til psykolog før mandag i neste uke å prate så jeg lurer på om du vet noe om dette. Jeg sover godt om nettene og sover avogtil ettermiddagskvil også, selvom jeg bare er 29 år. Spessielt hviss varmevifta står på.

Viser at det ikke var så lurt å slutte på medisnene.

Anonymous poster hash: 66947...c16

Skrevet

De fleste "populære" tråder blir det fordi tråden ender i snikk-snakk. at man snakker om mye utenom trådens tema

Skrevet

Alle vises som "gjester" inntil de evt. logger seg inn for å svare. Ikke tolk det som noe som har spesielt med deg å gjøre.

Skrevet

Syns du har hatt populære tråder jeg, og du har fått mange svar tidligere.

Blomsterfluen
Skrevet

De fleste "populære" tråder blir det fordi tråden ender i snikk-snakk. at man snakker om mye utenom trådens tema

Ok.

Skrevet

Du virker litt ustabil nå. Først lurer du på om du har hatt meltdown, og plutselig har du ikke Asperger. Det er ikke alltid så lett å vite hva man skal svare. Jeg tenker at det var dumt av deg å slutte på medisiner.

Man kan ikke forvente at alle andre skal være rolige i et bursdagsselskap fordi en person ikke takler bråk, da må heller den ene personen forlate festen.

Hva mener du med at du er NT og aldri får det du ønsker deg? Hva er det du ønsker deg?

Blomsterfluen
Skrevet

Du virker litt ustabil nå. Først lurer du på om du har hatt meltdown, og plutselig har du ikke Asperger. Det er ikke alltid så lett å vite hva man skal svare. Jeg tenker at det var dumt av deg å slutte på medisiner.

Man kan ikke forvente at alle andre skal være rolige i et bursdagsselskap fordi en person ikke takler bråk, da må heller den ene personen forlate festen.

Hva mener du med at du er NT og aldri får det du ønsker deg? Hva er det du ønsker deg?

Ok. NT er sånne som ikke har aspergers eller autisme. Og det jeg ønsker meg er muligheten til å kunne besvime og få kramper avogtil i senga om natten, for så å våkne igjen. Jeg tar opp video når jeg sover, men det skjer aldri noe.

Skrevet

Ok. NT er sånne som ikke har aspergers eller autisme. Og det jeg ønsker meg er muligheten til å kunne besvime og få kramper avogtil i senga om natten, for så å våkne igjen. Jeg tar opp video når jeg sover, men det skjer aldri noe.

Det høres rimelig spesielt ut....

Anonymous poster hash: 66947...c16

Skrevet

Jeg vet hva NT er, men jeg forsto ikke hva det hadde med at du ikke får det du ønsker deg å gjøre. Hvorfor ønsker du å kunne besvime og få kramper?

Blomsterfluen
Skrevet

Det høres rimelig spesielt ut.... Anonymous poster hash: 66947...c16

Jeg vet det er spessielt, jeg bare ønsker det så høyt som gullklumper. Jeg ler av meg selv mens jeg skriver her, for jeg vet at det ikke akkurat er helt normalt å tenke sånt, men jeg prøver stadig å få kramper men misslykkes stadig vekk. Jeg har tillogmed spurt psykiateren om å få ECT behandling uten narkose, for å få oppleve et ekte epileptisk krampeanfall.

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg vet hva NT er, men jeg forsto ikke hva det hadde med at du ikke får det du ønsker deg å gjøre. Hvorfor ønsker du å kunne besvime og få kramper?

For at en fantasifugur skal se og høre krampene, selvom jeg vet at det ikke er ekte.

Skrevet

For at en fantasifugur skal se og høre krampene, selvom jeg vet at det ikke er ekte.

Hvorfor vil du at en fantasifigur skal se og høre det?

Skrevet

Jeg synes det er to forhold som er problematisk med dine innlegg:

1. Du bor i en omsorgsbolig med ganske tett oppfølgning av personalet og i tillegg hjelper din mor deg mye. De fleste av dine innlegg handler om at du vil at folk her inne skal støtte deg på at enten personalet eller moren din tar feil. Det synes jeg er vanskelig å forholde meg til, da jeg tenker at de ofte vil ha gode grunner til å mene det de mener. Jeg ønsker ikke å gjøre det vanskeligere for dine hjelpere å hjelpe deg.

2. Mange av innleggene dine viser at du ønsker å bli sykere enn du er. Du ønsker blant annet epilepsianfall. Det virker lite konstruktivt å skulle svare deg f.eks. på om dersom du slutter med medisiner fort så risikerer du å bli sykere, når det er umulig å vite om du ønsker å bli sykere eller friskere i det spesifikke tilfellet. Da tenker jeg at det kanskje er mest konstruktivt å ikke svare deg, for om vi da sier at ja, du kan bli sykere, så vil det for deg være en grunn til nettopp å slutte med medisinen.

Hovedpoenget mitt er at jeg ønsker ikke å bidra til at du blir sykere enn du er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...