Gå til innhold

NHD personalet på omsorgsboligen ønsker å skjerme meg

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Hvorfor vil du at en fantasifigur skal se og høre det?

For han er et symbol på kramper og epileptisk anfall. Spessielt ørene og fjeset.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

22

• AnonymBruker

10

• Trine

6

• Caylee

3

Skrevet

For han er et symbol på kramper og epileptisk anfall. Spessielt ørene og fjeset.

Skjønner ikke dette jeg. Orker ikke tenke nå og vet ikke hva jeg skal spørre om for å forstå, selv om jeg gjerne vil forstå det.

Blomsterfluen
Skrevet

Skjønner ikke dette jeg. Orker ikke tenke nå og vet ikke hva jeg skal spørre om for å forstå, selv om jeg gjerne vil forstå det.

Ok. Jeg mener ikke å plage dere til randen.

Skrevet

Ok. Jeg mener ikke å plage dere til randen.

Du gjør ikke det :) Jeg ville bare prøve å forstå hvordan du tenker, men så har jeg egentlig en skikkelig dårlig dag så jeg klarer visst ikke konsentrere meg om det.

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg synes det er to forhold som er problematisk med dine innlegg:

1. Du bor i en omsorgsbolig med ganske tett oppfølgning av personalet og i tillegg hjelper din mor deg mye. De fleste av dine innlegg handler om at du vil at folk her inne skal støtte deg på at enten personalet eller moren din tar feil. Det synes jeg er vanskelig å forholde meg til, da jeg tenker at de ofte vil ha gode grunner til å mene det de mener. Jeg ønsker ikke å gjøre det vanskeligere for dine hjelpere å hjelpe deg.

2. Mange av innleggene dine viser at du ønsker å bli sykere enn du er. Du ønsker blant annet epilepsianfall. Det virker lite konstruktivt å skulle svare deg f.eks. på om dersom du slutter med medisiner fort så risikerer du å bli sykere, når det er umulig å vite om du ønsker å bli sykere eller friskere i det spesifikke tilfellet. Da tenker jeg at det kanskje er mest konstruktivt å ikke svare deg, for om vi da sier at ja, du kan bli sykere, så vil det for deg være en grunn til nettopp å slutte med medisinen.

Hovedpoenget mitt er at jeg ønsker ikke å bidra til at du blir sykere enn du er.

Ok. Jeg ønsker å bli skikkelig syk i hodet. Da har jeg trygghet i fantasiene mine.

Skrevet

Jeg føler at NHD ignorerer meg fordi han synes at jeg er nettsøppel, siden han ikke svarer på noe jeg skriver til han for tiden. Jeg føler meg også ignorert av enkelte her på forumet. Men det som jeg tar opp på forumet her er ting jeg trenger å prate om, frs noen andre enn bare det overfølsomme personnalet på omsorgsboligen. Desutten får jeg ikke meltdowns derfor har jeg ikke asperger syndrom. Jeg er en NT (nevrotypiker) og får aldri det jeg ønsker meg.

Du stiller vanskelige spørsmål, og da er det vanskelig å svare, og da får man færre svar. Har ikke noe med at folk ikke liker deg eller noe slikt vi bare kommer til kort. Du er et litt vanskelig tilfelle ;)

Anonymous poster hash: 22177...b57

Blomsterfluen
Skrevet

Du stiller vanskelige spørsmål, og da er det vanskelig å svare, og da får man færre svar. Har ikke noe med at folk ikke liker deg eller noe slikt vi bare kommer til kort. Du er et litt vanskelig tilfelle ;)Anonymous poster hash: 22177...b57

Ok.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du skriver at jeg ignorerer deg. Det gjør jeg ikke, men jeg har vanskelig for å finne ut av hva du vil ha svar på i det første innlegget i denne tråden.

Blomsterfluen
Skrevet

Du skriver at jeg ignorerer deg. Det gjør jeg ikke, men jeg har vanskelig for å finne ut av hva du vil ha svar på i det første innlegget i denne tråden.

Ok. Det jeg lurer på er at stemmer det at jeg skal stole på at personalet ikke kjenner meg igjen?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det synes jeg du skal stole på.

Blomsterfluen
Skrevet

Ja, det synes jeg du skal stole på.

Ok.

Skrevet

Jeg vet det er spessielt, jeg bare ønsker det så høyt som gullklumper. Jeg ler av meg selv mens jeg skriver her, for jeg vet at det ikke akkurat er helt normalt å tenke sånt, men jeg prøver stadig å få kramper men misslykkes stadig vekk. Jeg har tillogmed spurt psykiateren om å få ECT behandling uten narkose, for å få oppleve et ekte epileptisk krampeanfall.

Hvorfor vil du oppleve et epileptisk anfall?

Anonymous poster hash: b6e80...5ad

Blomsterfluen
Skrevet

Hvorfor vil du oppleve et epileptisk anfall? Anonymous poster hash: b6e80...5ad

For da kan king julien bildet bli symbolisert med anfallet.

Skrevet

whaaat?

Skrevet

Hva mener du? Denne tegnefiguren? Hva er poenget?

King_Julien.gif

Anonymous poster hash: 66947...c16

Blomsterfluen
Skrevet

Hva mener du? Denne tegnefiguren? Hva er poenget? King_Julien.gifAnonymous poster hash: 66947...c16

Ja det er han. Det er fordi fjeset og ørene minner meg om ordene epileptisk anfall. Jeg vet ikke selv hvorfor, det bare er sån.

Skrevet

Ja det er han. Det er fordi fjeset og ørene minner meg om ordene epileptisk anfall. Jeg vet ikke selv hvorfor, det bare er sån.

Ja, men hvorfor har du lyst til å se ut som han da?

Blomsterfluen
Skrevet

Ja, men hvorfor har du lyst til å se ut som han da? Anonymous poster hash: b6e80...5ad

Jeg ønsker ikke se ut som ham, men jeg ønsker han skal se anfallene mine om jeg skulle få noen anfall.

Skrevet

Jeg ønsker ikke se ut som ham, men jeg ønsker han skal se anfallene mine om jeg skulle få noen anfall.

Det er en fantasifigur. Så hvorfor det????

Anonymous poster hash: 66947...c16

Blomsterfluen
Skrevet

Det er en fantasifigur. Så hvorfor det???? Anonymous poster hash: 66947...c16

Jeg har ingen aning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...