Gå til innhold

Vil bare si takk til dere alle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. som engasjerer seg her inne og som faktisk bruker av sin (fri)tid og energi for å hjelpe oss/hverandre. De fleste av dere sliter selv med deres ting, likevel velger dere å bruke tid på andre som sliter. Det er så hjertelig godt gjort av dere alle.

Jeg har tenkt mye på det og nå følte jeg for å si det.

Noen ganger har man nytte av svar man får - andre ganger ikke, sånn er det bare (vi mennesker er jo forskjellige, og på seg selv kjenner en som kjent ikke andre). Det betyr ikke at det er slik hver gang.

Jeg for min del setter iallefall stor pris på dette engasjementet og samhørigheten - det er mye derfor jeg er her år etter år. Takk til dere alle sammen :)

Skrevet

.. som engasjerer seg her inne og som faktisk bruker av sin (fri)tid og energi for å hjelpe oss/hverandre. De fleste av dere sliter selv med deres ting, likevel velger dere å bruke tid på andre som sliter. Det er så hjertelig godt gjort av dere alle.

Jeg har tenkt mye på det og nå følte jeg for å si det.

Noen ganger har man nytte av svar man får - andre ganger ikke, sånn er det bare (vi mennesker er jo forskjellige, og på seg selv kjenner en som kjent ikke andre). Det betyr ikke at det er slik hver gang.

Jeg for min del setter iallefall stor pris på dette engasjementet og samhørigheten - det er mye derfor jeg er her år etter år. Takk til dere alle sammen :)

Siterer bare dette "«Alt dere vil at andre skal gjøre mot dere, skal også dere gjøre mot dem. For dette er loven og profetene i en sum.» (Matteus, 7:12)". Ikke er jeg kristen, men denne verdien og utsagnet er noe jeg lever etter :) Vil også takke alle, selv om jeg ikke alltid er så aktiv selv. 

Skrevet

Siterer bare dette "«Alt dere vil at andre skal gjøre mot dere, skal også dere gjøre mot dem. For dette er loven og profetene i en sum.» (Matteus, 7:12)". Ikke er jeg kristen, men denne verdien og utsagnet er noe jeg lever etter :) Vil også takke alle, selv om jeg ikke alltid er så aktiv selv. 

Det er kloke ord:)

Er også en annen verson av den som er "Ikke gjør mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg". Syns begge to er likebra.

Skrevet

Hyggelig med fin tilbakemelding:)

Men tror ikke det var rettet mot meg siden jeg er ikke spesielt smart, men enig i at det er mye fine svar her :)

Skrevet

Dette syntes jeg var et hyggelig innlegg, kanskje særlig i en periode hvor det har vært en del fokus på hva som ikke fungerer her inne.

Skrevet

Det er kloke ord:)

Er også en annen verson av den som er "Ikke gjør mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg". Syns begge to er likebra.

Helt enig :D 

"Hyggelig med fin tilbakemelding:)

Men tror ikke det var rettet mot meg siden jeg er ikke spesielt smart, men enig i at det er mye fine svar her  :)"  Det er jeg absolutt ikke enig i, Du er like smart som alle andre, og det er viktig å ta i mot alle positive tilbakemeldingene man får.  

Skrevet

Helt enig :D

"Hyggelig med fin tilbakemelding:)

Men tror ikke det var rettet mot meg siden jeg er ikke spesielt smart, men enig i at det er mye fine svar her  :)"  Det er jeg absolutt ikke enig i, Du er like smart som alle andre, og det er viktig å ta i mot alle positive tilbakemeldingene man får.  

Tusen takk<3

Betyr mye at du syns det ^_^

Skrevet

Hyggelig innlegg ja :)

Vil takke alle sammen jeg også.

Skrevet

Dette var et skikkelig positivt og hyggelig innlegg å lese! Jeg er helt enig med deg i at det er mange her inne som bidrar for at andre skal ha det bra. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...