Gå til innhold

Har det kommet blomster hos deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke våget å se... er ikke ferdig med vinteren enda :-) Går det ok med deg, gikk besøket noenlunde ok?

jeg er ferdig med vinteren. Sykepleieren hadde ikke snakket med psykiater, så nå trapper jeg ned selv. Ble skuffet.

Annonse

jeg er ferdig med vinteren. Sykepleieren hadde ikke snakket med psykiater, så nå trapper jeg ned selv. Ble skuffet.

Hvorfor er det så hastverk for deg, kan du ikke vente til neste møte? Kanskje psykiateren har noen tanker og råd som kan fungere for deg?

Endret av XbellaX

Ok, er planen å seponere alt eller kun noe?

Først skal jeg ser hvordan det går når jeg halverer, hvis det går bra og jeg føler meg bedre kan jeg seponere alt etter en stund. Da viser det jo at medisin ikke er bra for meg, så i første omgang kun noe :)

Annonse

Først skal jeg ser hvordan det går når jeg halverer, hvis det går bra og jeg føler meg bedre kan jeg seponere alt etter en stund. Da viser det jo at medisin ikke er bra for meg, så i første omgang kun noe :)

Er det ikke sånn èn gang i året du driver med dette? Du skal i det minste ha for å opprettholde tradisjoner ;-) 

Du har før fått informasjon om at det er vanlig å føle seg lettere umiddelbart etter seponering av denne typen medikamenter, og at det så er vanlig med tilbakefall av sykdommen innen ca tre måneder.

Jeg synes det er tullete at du ikke samarbeider med en psykiater om endringer. Du har gjort dette svært mange ganger før, og du pleier å bli svært syk etter en stund.

Du har før fått informasjon om at det er vanlig å føle seg lettere umiddelbart etter seponering av denne typen medikamenter, og at det så er vanlig med tilbakefall av sykdommen innen ca tre måneder.

Jeg synes det er tullete at du ikke samarbeider med en psykiater om endringer. Du har gjort dette svært mange ganger før, og du pleier å bli svært syk etter en stund.

Ja, men nå har jeg ikke seponert for jeg har redusert. Det kommer jeg til å si til sykepleieren, jeg har ventet mange uker nå på å få snakke med psykiater. Det skjer jo ikke. Dessuten høres det fristende ut å føle seg lettere, og jeg vil ikke bli syk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...