Gå til innhold

Har det kommet blomster hos deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Ladytron
Skrevet

Først skal jeg ser hvordan det går når jeg halverer, hvis det går bra og jeg føler meg bedre kan jeg seponere alt etter en stund. Da viser det jo at medisin ikke er bra for meg, så i første omgang kun noe :)

Selv om du føler deg bedre på kort sikt av å halvere/seponere alt, så risikerer du å få en ny psykose og gå på en ny smell. Slik jeg har lest her inne kan psykoser være skadelig for hjernen.

Jeg skjønner din frustrasjon over lang tidsbruk i helsevesenet, men blir veldig bekymret for deg og skulle ønske du heller kunne se på alternativ medisinering i samråd med psykiateren din.

Skrevet

Selv om du føler deg bedre på kort sikt av å halvere/seponere alt, så risikerer du å få en ny psykose og gå på en ny smell. Slik jeg har lest her inne kan psykoser være skadelig for hjernen.

Jeg skjønner din frustrasjon over lang tidsbruk i helsevesenet, men blir veldig bekymret for deg og skulle ønske du heller kunne se på alternativ medisinering i samråd med psykiateren din.

Det var jo det jeg ville men får jo aldri snakket med psykiater, og da må jeg ta grep på egenhånd. Å halvere skulle vel gå fint...

Skrevet

Det var jo det jeg ville men får jo aldri snakket med psykiater, og da må jeg ta grep på egenhånd. Å halvere skulle vel gå fint...

Det vet du ikke før om noen måneder.

Anonymous poster hash: 3a137...993

Skrevet

Det vet du ikke før om noen måneder.

Anonymous poster hash: 3a137...993

Da har jeg litt tid på meg...

Gjest Ladytron
Skrevet

Da har jeg litt tid på meg...

Men tror du at du selv kommer til å merke det hvis du begynner å bli syk igjen under nedtrapping? I så tilfelle burde du trappe opp igjen.

Jeg tror at det er mye bedre hvis en kyndig fagperson kan følge opp dette, som kan se deg og symptomene dine utenfra. Det er synd at du ikke vil vente til du får hjelp, selv om jeg forstår frustrasjonen din også.

Skrevet

Men tror du at du selv kommer til å merke det hvis du begynner å bli syk igjen under nedtrapping? I så tilfelle burde du trappe opp igjen.

Jeg tror at det er mye bedre hvis en kyndig fagperson kan følge opp dette, som kan se deg og symptomene dine utenfra. Det er synd at du ikke vil vente til du får hjelp, selv om jeg forstår frustrasjonen din også.

Jeg kommer til å merke det hvis jeg blir syk, da får jeg heller trappe opp igjen ja.

Takk for at du forstår frustrasjonen min :) Tror ikke de bryr seg om hva jeg driver med, så da er det best jeg styrer på selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...