Gå til innhold

Følger dere med på sporten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør ikke jeg, men har fått med meg at Norge har vunnet i dag. Noen sitter jo som slaver foran tv, er du en av dem?

Skrevet

Det gjør ikke jeg, men har fått med meg at Norge har vunnet i dag. Noen sitter jo som slaver foran tv, er du en av dem?

Nei, har ikke sett på tv siden fotball vm i fjor sommer.

Anonymous poster hash: ed10a...4b3

Skrevet

nei

Anonymous poster hash: 48e50...09f

Skrevet

Nei, jeg ser på tv når jeg er skikkelig sliten og trenger noe hjernedødt å se på. Ser aldri på sport.

Skrevet

Ja, jeg ser på fordi jeg ikke vet noe bedre å gjøre.  Ikke noe koselig vær ute og alle forretninger stengt og sporten er da spennende.  Men gjør som regel noe annet samtidig da ;)

Skrevet

Siden kjæresten ser alt fra VM i Falun så er jeg pent nødt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...