Ninkenpoo Skrevet 22. februar 2015 Skrevet 22. februar 2015 Hei... Ska prøve å utfordre min verste frykt her nå... Eg brukte masse amfetamin over en periode på 2år Til slutt var kroppen så utslitt at eg ikkje fungerte lenger, å i sammenheng med det så tisset eg på meg flere ganger. Men etter disse tisse episodene så klarte eg å slutte å ruse meg. Men tanken å følelsen om å tisse på meg har eg fortsatt, har vert i terapi og prøve medisinert i 4år nå Dette har ført til at eg har null sosialt liv, blitt uføretrygdet. Har du et tips om kva som kan hjelpe? Ønsker sånt å få livet midt igjen, savner jobb og venner 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Skrevet 22. februar 2015 Blir uansett glad for alle sine tips og innspill 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. februar 2015 Skrevet 22. februar 2015 Hvis jeg forstår deg rett, har du angst for å tisse på deg. Du bør søke hjelp hos en behandler som er god på metakognitiv terapi. 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Skrevet 22. februar 2015 Har fått vite at det blir kallet for tvangshandliger å tanker? 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Skrevet 22. februar 2015 Har fått vite at det blir kallet for tvangshandliger å tanker? Eller legen og psykolog har kommet fram til det 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. februar 2015 Skrevet 22. februar 2015 Har fått vite at det blir kallet for tvangshandliger å tanker? Hvis det er en tvangstanke, kan store doser med SSRI være et alternativ/supplement til den beskrevne psykoterapi. 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Skrevet 22. februar 2015 Bruker nå 60mg fontex 300lamictal 50mg serequel til søvn Fluanxol 2mg 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Skrevet 22. februar 2015 Bruker nå 60mg fontex 300lamictal 50mg serequel til søvn Fluanxol 2mg Har det noe for seg å øke fontex enda mer? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.