Gå til innhold

Moderne lys"pærer"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Trine

40

• Madelenemie

35

• Bella Dotte

31

• AnonymBruker

5

Det er ikke bare vifta på laptopen du hører da? Dersom du har en laptop så klart. Den går jo over på batteridrift om du tar strømmen.

Det hadde vært flott. Men det har vært during her om natta, timer etter at laptopen er slått av.

:D

Det er derfor jeg tørr treffe deg i skogen, for tar du strømmen der, da er du god :lol:

Haha...ja, det er sant. Da må jeg jo først produsere strømmen. Kunne jo kanskje bygget et vannkraftverk i en bekk, men det høres ut som mye jobb bare for å ta strømmen :P

Jeg holder meg for tiden unna de fleste mennesker,

kun de faste nødhjelpstrengende bryter jeg prinsippene for,

Derfor jeg også holder meg unna dol, mer.

Jeg trenger finne tilbake til stødigheten alene med min autisme, det er ensomt, men noe jeg før ikke tenkte på som ensomt.

Før jeg ble diagnostisert:-)

Annonse

Jeg holder meg for tiden unna de fleste mennesker,

kun de faste nødhjelpstrengende bryter jeg prinsippene for,

Derfor jeg også holder meg unna dol, mer.

Jeg trenger finne tilbake til stødigheten alene med min autisme, det er ensomt, men noe jeg før ikke tenkte på som ensomt.

Før jeg ble diagnostisert:-)

Ensomhet kan også være fint, da slipper man påvirkning fra andre mennesker.

Da hjelper det ikke om du drar dit for å høre etter duringen :P Eller det kommer jo an på hva slags lyd du har i øra fra før kanskje.

Hei!

Ja jeg har en høyfrekvent strømduring, så tror jeg skal holde meg unna :D

Tenkte mer på bella dotte jeg, men hun er jo glad i vin så mulig hun ikke hører mer om jeg kommer ;)

Hei!

Ja jeg har en høyfrekvent strømduring, så tror jeg skal holde meg unna :D

Tenkte mer på bella dotte jeg, men hun er jo glad i vin så mulig hun ikke hører mer om jeg kommer ;)

Best å holde seg unna da ja ;) men om dere drikker nok vin så kanskje duringa blir borte :D

så sånn er det

men men....

bare noe jeg tenkte på

Moderne lyspærer ble til tinnitus B)

Trodde ikke aspergere var sosiale, men ser man på DOLs topp 20, er det tre med aspergers på topp (bortsett fra AnonymBruker).

Aspergere kan være svært så sosiale på nettet. Det er mye lettere å skrive enn å prate :) Men nå vet vi jo ikke om jeg har asperger enda da :rolleyes:

Annonse

Æsj, aldri skal det være enkle forklaringer. Du har ikke tinitus?

Jo, men ikke i varierende grad rundt om i stua og leiligheten og avhengig av om jeg er nede på gulvet eller oppe i gardintrappa  -_-

Endret av Bella Dotte

Jo, men ikke i varierende grad rundt om i stua og leiligheten og avhengig av om jeg er nede på gulvet eller oppe i gardintrappa  -_-

Hmm...nei. Men nå tror jeg ikke jeg klarer komme med fler forslag til hva det kan være. Der jeg bodde før hadde jeg en humle i ventilasjonskanalen. Han bodde der, men betalte ikke husleie, den sniken. Men han sørget for en varierende durelyd. Du har ikke en humle på besøk?

Haha...ja, men om det viser seg at jeg har aspergers så burde forbudet oppheves, for i så fall har du hjulpet meg mer enn noen annen har klart ;)

Krysser alle fingre og tær :D

Husk be nhd oppheve misjoneringsforbudet når du får diagnosen!! :lol:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...