Gå til innhold

Moderne lys"pærer"

Anbefalte innlegg

Bella Dotte

Hadde blitt imponert om du forsto alt  ;) Selv etter 4,5 år med utdanning forstår man ikke alt  :P Litt irriterende egentlig, jeg liker best det man kan forstå. Spørs om du brenner opp med det første da. Det er mengden strøm som gjør at det blir for varmt så om den kursen stikkontakten går til ikke er veldig belastet så vil det heller ikke bli så varmt. Nei, nå skal jeg gi meg  :P Avvent svar fra elektrikeren du  :)

Tusen takk for varm støtte, betryggende ord og nyttig info, Trine  :lol:

Endret av Bella Dotte

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Trine

40

• Madelenemie

35

• Bella Dotte

31

• AnonymBruker

5

En liten avsporing, som også gjelder lyspærer:

En ting som er forbasket irriterende er at alle lamper nå skal ha ulike lyspærer. På andre områder blir ting standardisert, men når det gjelder lyspærer later det til å gå motsatt vei. Da vi renoverte huset for noen år siden og fikk ny belysning over alt tenkte jeg ikke over dette, og jeg tror nå vi har minst åtte forskjellige pærer og spotter rundt omkring. Til tross for et stort lyspærelager mangler vi ofte nettopp den jeg trenger. Grrr!

Ikke mitt største problem her i livet, men dog! ;)

Endret av Xtra

En liten avsporing, som også gjelder lyspærer:

En ting som er forbasket irriterende er at alle lamper nå skal ha ulike lyspærer. På andre områder blir ting standardisert, men når det gjelder lyspærer later det til å gå motsatt vei. Da vi renoverte huset for noen år siden og fikk ny belysning over alt tenkte jeg ikke over dette, og jeg tror nå vi har minst åtte forskjellige pærer og spotter rundt omkring. Til tross for et stort lyspærelager mangler vi ofte nettopp den jeg trenger. Grrr!

Ikke mitt største problem her i livet, men dog! ;)

Hehe...det er jeg faktisk enig i. Heldigvis er det faget mitt så jeg hadde det i tankene da jeg pusset opp. Her er det 3 ulike typer og alle er ganske standard og finnes i vanlige matbutikker. Problemet er dog å huske wattstyrken. Ser neppe bra ut å blande 35 og 50 W.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...